خبرهای داغ:

یادداشت مدیر کانون بسیج فرهنگیان ناحیه یک همدان درباره تمدن نوین اسلامی

مدیر کانون بسیج فرهنگیان ناحیه یک همدان درباره تمدن نوین اسلامی یادداشتی را به خبرگزاری بسیج ارسال کرد.
کد خبر: ۸۶۳۹۲۶۲
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علی‌اکبر کاوسی‌امید، مدیر کانون بسیج فرهنگیان ناحیه یک همدان درباره تمدن نوین اسلامی یادداشتی را به خبرگزاری بسیج ارسال کرد.

در این یادداشت آمده است؛

بسمه تعالی

سپاس خداوند فاطر و حکیم را که تمام حرکات ما را لحظه به لحظه خلق می‌کند

خدایا،تمام حرکات ما را در راستای رضای خودت رقم بزن

خدایا در ظهور حجت خود تعجیل بفرما

ما بسیجیان فرهنگی آموزش و پرورش ناحیه یک همدان، پیام امام عزیزمان رادر راستای ایجاد شالوده‌های تمدن نوین اسلامی شنیدیم و با یکدیگر مصمم شدیم باذن الله و ان شاء الله بدون کمترین تعلل، امر مقتدای خود را ابتدا گفتمان‌سازی کرده و سپس عملیاتی کنیم.

عاشقانه و پروانه‌وار با تک تک سلول‌هایمان تلاش خواهیم کرد تا نسلی را که فرهنگیان ناحیه یک همدان تربیت می‌کنند شالوده کادر مدیریتی در تمدن نوین اسلامی در آینده‌ای نزدیک باشند.

آنچه که ما از حکم رهبرمان دریافتیم، این است که تمدن نوین اسلامی قطعا طبق آیه «هُوَ الَّذِي أَرْسَلَ رَسُولَهُ بِالْهُدَى وَدِينِ الْحَقِّ لِيُظْهِرَهُ عَلَى الدِّينِ كُلِّهِ وَلَوْ كَرِهَ الْمُشْرِكُونَ» (توبه33)جایگزین تمدن لیبرال دموکراسی شکست خورده غرب خواهد شدو ما اگر لایق باشیم با انجام وظایف و تکالیف، دل مولای خود را شاد سازیم و رضایت او را بدست آوریم و این رضایت آقای خود را جهت تحصیل رضای خدای خود انجام دهیم.

ما شاگردانی تربیت خواهیم کرد که پرچم اسلام ستیز غرب را به پایین کشیده و تمدن نوین اسلامی را با توکل به خدا و توسل به امام زمان(عج) و پیروی از رهنمودهای پدرانه نایب بر حق ایشان امام خامنه‌ای(مدظله العالی) ابتدا در غرب آسیا و سپس در کل دنیا جایگزین آن کنند.

ما مصمم هستیم پرچم پر افتخار اسلام را در سرتاسر جهان به اهتزاز در آوریم. از امام عزیزمان استدعا می کنیم که ما بسیجیان فرهنگی ناحیه یک همدان را با دعاهای زیبای خود همراهی بفرمایند.

مدیر کانون بسیج فرهنگیان ناحیه یک همدان

علی اکبر کاوسی امید

انتهای پیام/

ارسال نظرات