قبح شکنی و عادی سازی فرهنگ برهنگی در آگهی های رسانه ملی

کد خبر: ۸۶۳۹۲۹۴
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق:مدتی است تصاویری از صدا و سیمای خودمان پخش می شود که در نگاه اول شاید مسئله مهمی نباشد، اما وقتی با کمی دقت و تعقل به آن نگاه کنیم به نتایج تاسف باری می رسیم.

این روزها آگهی های تبلیغاتی با عنوان تبلیغ پوشک بارلی،مولفیکس و ... از رسانه مان پخش می شود که متاسفانه در آن دو یا چند کودک با بدن های عریان و نیمه عریان خود صحبت از تیپ و برازنده بودن می کنند. و در حالی که همه اذهان منتظر دیدن لباسی در تن آن کودکان هستند،آن ها را برهنه و تنها با پوشک در محافل مهمانی و اجتماعی نشان می دهد،که شروع به حرکت های موزون در جشن می کنند و به پایکوبی می پردازند، تا پوشک و بدن نیمه عریان خود را بیشتر نمایان کنند.

به راستی ما را چه شده است که گروهی کودک و نوزاد نیمه عریان که تنها پوشک بسته اند در رسانه ملی اقدام به پایکوبی کنند و پوشک خود را نمایان می سازند؟ چرا نوزاد و کودکی که باید در آغوش مادران خویش شیر بخورند و تربیت یابند اینگونه عریان شروع به ترانه سرایی می کنند؟

عریانی و برهنگی در کجای فرهنگ ما قرار دارد که روز به روز در حال ترویج هر چه بیشتر آن شده ایم؟

و در ادامه حتی می بینیم که این کودکان کلمات خارجی را با وجود عدم توانایی شان در تلفظ صحیح کلمات به زبان می آورند و این خود ترویج زبان بیگانه است.

به راستی ما چه پاسخی برای این سوالات داریم؟ چرا جلوی این تبلیغات گرفته نمی شود که اینگونه مسائل رواج پیدا نکند؟ مگر نباید تبلیغات ما و رسانه ما برپایه فرهنگ خودمان باشد؟ در حالی که ما روز به روز شاهد این هستیم که فرهنگ مان دارد کم رنگ می شود و فرهنگی دیگر جایگزین می شود و متاسفانه همه تنها به نظاره نشسته ایم.

این آگهی ها تبلیغ سبک زندگی غربی است نه تبلیغ پوشک، این است آرمان رسانه ملی؟

آیا کودکان ما از این رفتارها الگو برداری نمی کنند؟

آیا این به معنای قبح شکنی و عادی سازی برهنگی نیست؟

روابط عمومی حوزه مقاومت فاطمه الزهرا(س) شهرستان بافق

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار