خبرهای داغ:
دبیر ستاد راهیان نور سپاه نینوا گلستان:

ثبت‎نام 600 خادم شهدا برای سفرهای راهیان نور در گلستان

دبیر ستاد راهیان نور سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه600 نفر برای خادمین شهدا از استان گلستان ثبت‎نام کردند، ابراز داشت: از این تعداد300 نفر برادر و 300 نفر خواهر بودند و به صورت قرعه‎کشی به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام خواهند شد.
کد خبر: ۸۶۴۳۸۴۹
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، کاظم نوروزی ظهر ارمروز در گفت‎گو با خبرنگاران اظهار کرد: کسانی که به عنوان خادم شهدا تمایل دارند در مناطق عملیاتی جنوب حضور پیدا کنند می‎بایست ابتدا در سایت رسمی کوله بار ثبت‎نام کنند.

وی تصریح کرد:  تست بهداری ، استعلام و تشکیل پرونده  از مراحله‎ای است که برای خادمین شهدا در نظر گرفته شده است و این عزیزان بر اساس قرعه‎کشی در منطقه‎های مختلف عملیاتی بکارگیری می‎شوند.

دبیر ستاد راهیان نور  سپاه نینوا گلستان بابیان اینکه خادمین شهدا صرفا برای ایام نوروزی استفاده نمی‎شود، گفت: در حال حاضر از پنجشنبه خادمین ما در اردوگاه و مناطق عملیاتی جنوب مستقر شدند.

وی با بیان اینکه استقبال خوبی از بحث خادمین شهدا شده است،  بیان داشت: در بحث مدیر و مربی کاراوان آموزش‎های تخصصی و عمومی در سطح استان می‎بینند و در امسال 14 نفر را برای  آموزش تخصصی به استان قم اعزام کردیم.

مسئول اردوهی با بیان اینکه در سال 1395 سفر معنوی کربلا را نیز در نظر گرفته‎ایم، افزود: انتظار داریم اخبار و اطلاع‎رسانی به خوبی  از طریق رسانه ها صورت بگیرد.

نورزی با بیان اینکه600 نفر برای خادمین شهدا از استان گلستان ثبت‎نام کردند، ابراز داشت: از این تعداد300 نفر برادر و 300 نفر خواهر بودند و به صورت قرعه‎کشی به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها