معاون فرهنگی بسیج جامعه پزشکی خبر داد

رونمایی از «آرام بی‌قرار» و «غریب آلواتان» ‌در جایزه ملی شهید رهنمون

معاون فرهنگی سازمان بسیج جامعه پزشکی گفت: جایزه ملی شهید رهنمون امسال به هشت نفر از خانواده‌ شهدای بهداری دفاع مقدس اهدا خواهد شد همچنین در این مراسم از دو عنوان کتاب با نام‌های «آرام بی‌قرار» و «غریب آلواتان» ‌رونمایی خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۴۴۳۶۵
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۲
به گزارش سرویس جامعه پزشکی خبرگزاری بسیج، دکتر سید محسن نظام‌الدین، گفت: چهارمین یادواره شهید رهنمون، روز ۱۲ اسفندماه در اردوگاه شهید باکری خرمشهر برگزار می‌شود.
وی در ادامه افزود: همزمان با برگزاری این یادواره، ششمین کنگره علمی تروما و طب رزم نیز در روزهای ۱۲ و ۱۳ اسفندماه در بیمارستان صحرایی علی‌بن‌ابی‌طالب(ع) در استان خوزستان برگزار خواهد شد.
نظام‌الدین، با اشاره به اینکه امسال جایزه ملی شهید رهنمون به هشت نفر از خانواده‌ شهدای بهداری دفاع مقدس اهدا خواهد شد، تصریح کرد: در این مراسم از دو عنوان کتاب با نام‌های «آرام بی‌قرار» و «غریب آلواتان» ‌ که به زندگی‌نامه پزشکان شهید چوبکار و سید مرتضی قاضی می‌پردازند، همچنین مستندی با عنوان «پاک بازان» رونمایی خواهد شد.
معاون فرهنگی بسیج جامعه پزشکی با اشاره به اینکه در این مراسم ۳۰۰ دانشجوی پزشکی در مقطع کاردانی و کارورزی حضور دارند، خاطرنشان کرد: پزشکان دوران دفاع مقدس، مسئولان کشوری و لشکری جزء مدعوین در این یادواره هستند. 
انتهای پیام/

ارسال نظرات