خبرهای داغ:
معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان خبر داد

اعزام 19 هزار دانش‌آموز و فرهنگی از همدان به اردوهای راهیان نور

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: بیش از 16 هزار دانش‌آموز به همراه 3 هزار فرهنگی تا پایان بهمن ماه به اردوهای راهیان نور غرب و جنوب کشور اعزام شده‌اند.
کد خبر: ۸۶۴۴۵۸۸
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ روح‌الله عروجی امروز در جلسه هماهنگی اردوهای راهیان نوراظهار کرد: به یاری خداوند برنامه فرهنگی راهیان نور در همدان فرهنگ شهادت را بین اقشار مردم به ویژه قشر جوان و نوجوان نهادینه کرده است.

وی بیان داشت: بیش از 16 هزار دانش‌آموز به همراه 3 هزار فرهنگی تا پایان بهمن ماه به اردوهای راهیان نور غرب و جنوب کشور اعزام شدند که این موضوع بسیار تاثیرگذار بود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تصریح کرد: در اسفند ماه نیز بستر اروهای راهیان نور به جنوب کشور محیا می‌شود که این بستر را قشر دانشجو به صورت خودجوش فراهم می‌کنند و عمدتاً کارها را خود دانشجویان مدیریت می‌کنند.

وی با بیان اینکه استان همدان در کشور؛ جز برترین‌های در برگزاری اردوهای راهیان نور است، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند «خدمت به شهید کمتر از شهادت نیست»، افزود: در دانشگاه و آموزش و پرورش هماهنگی‌ها بسیار خوب است.

عروجی خاطر نشان کرد: از 12 اسفند ماه سال جاری 3 هزار نفر از دانشجویان خواهر و برادر به مدت چهار روز در اردوهای راهیان نور جنوب کشور شرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه اولویت با غیر بسیجیان است، گفت: بعضی از دانشگاه‌ها به درخواست خود به مدت پنج روز در این اردو شرکت می‌کنند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با درخواست از روسای دانشگاه‌ها برای مدیریت این کاروان‌ها تصریح کرد: سپاه نیز در جنوب کشور زیرساخت خوبی ایجاد کرده و شرایط را فراهم ساخته است.

وی ادامه داد: تمام ظرفیت‌ها آماده است و هیچ دغدغه‌ای در این زمینه در دانشگاه‌ها نداریم چراکه این مساله به خوبی در حال مدیریت شدن است.

عروجی بیان کرد: در کنار بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور در محل اسکان‌ها نیز یک نمایش رزمی توسط سپاه تهران اجرا می‌شود.

وی عنوان کرد: حضور قشر دانشجو در این مناطق نشان استکبارستیزی دانشجویان است و هر قدمش مشت محکمی بر دهان استکبار و سرکرده آنها آمریکای جنایتکار است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به اینکه استان همدان عقبه بسیار قوی در برگزاری اردوهای راهیان نور دارد و جزو نخستین پیشکسوت این امر است خاطرنشان کرد: ایمنی را در بحث راهیان نور بسیار جدی گرفته شده و همراه تمام کاروان‌ها راوی و روحانی نیز در اتوبوس وجود دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات