خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان مطرح کرد
جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: ما هزاران اقدام برجسته در انقلاب اسلامی و در ادامه انقلاب داریم که می‌توان از آنها استفاده کرد و روی آنها کار هنرمندانه انجام داد.
کد خبر: ۸۶۳۸۰۱۵
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجیدی امروز در اختتامیه جشنواره فرهنگی هنری «مدرسه عشق» با تبریک ولادت با سعادت حضرت زینب(س) اظهار کرد: در این مراسم در خدمت کسانی هستیم که با زحمات خود گوشه‌ای از فداکاری‌ها و ایثارگری‌هایی که در استان انجام شده را به تصویر می‌کشند.

وی با بیان اینکه در نظام جمهوری اسلامی ایران کسی که بتواند کاری انجام دهد ولو کوچک باشد اما با اخلاص؛ بسیار با ارزش است، افزود: ظرفیت آماده است اما شرطش این است که بتوانیم از آنها خوب استفاده کنیم.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان تصریح کرد: ما هزاران اقدام برجسته در انقلاب اسلامی و در ادامه انقلاب داریم که می‌توان از آنها استفاده کرد و روی آنها کار هنرمندانه انجام داد.

وی ادامه داد: ببینید تا چه حدی کار هنری در اردوهای راهیان نور توانسته بر روی جوانان و نوجوانان تاثیر بگذارد، در اربعین حسینی مردم استان چقدر روی این کار تأثیرگذار بوده‌اند و در مسائل مختلف از جمله انرژی هسته‌ای بچه‌های همدان مانند شهید احمدی روشن چقدر درخشیدند.

جانشین فرماندهی سپاه انصارالحسین(ع) تصریح کرد: اگر بنشینیم هزاران ساعت فعالیت‌های سردار همدانی را ثبت و ضبط کنیم بازهم زمان کم می‌آوریم.

وی خاطرنشان کرد: اگر توان بگذاریم می‌توانیم گوشه‌هایی از هزاران مورد که در استان فراوان است را به تصویر بکشیم اما باید انگیزه درونی را داشته باشیم تا بتوانیم در این راستا قدم بگذاریم.

مجیدی با بیان اینکه آنچه می‌تواند درون انسان را قانع کند اعتقاد و باور است، ادامه داد: از خداوند متعال می‌خواهیم به ما توفیق دهد تا سرباز رکاب ولایت باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات