با حضور دکتر محمد رئیس‌زاده؛

مجمع عمومی شوراهای تخصصی بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگ برگزار می‌شود

مسئول بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگ گفت: مجمع عمومی شوراهای تخصصی بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگ فردا در بیمارستان خاتم الانبیا(ص) برگزار می‌شود و در آن به دنبال این هستیم تا مباحث عمومی در سال ۹۵ را پیگیری کنیم.
کد خبر: ۸۶۴۶۹۱۶
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۴
به گزارش سرویس جامعه پزشکی خبرگزاری بسیج، دکتر نظام الدین طباطبایی، درباره تشکیل مجمع عمومی شوراهای تخصصی بسیج جامعه پزشکی تهران گفت: شوراهای تخصصی بسیج جامعه پزشکی دانشگاه‌های علوم پزشکی در سال ۹۴ تشکیل شدند و دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران، شهید بهشتی، ایران و توانبخشی هر کدام شورای تخصصی جداگانه‌ای را در مرکز دانشگاهی برگزار کردند. 

وی در ادامه افزود: از ابتدای سال یک شورای تخصصی ویژه نیز در ستاد بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگ راه اندازی شد و موفق شدیم هفت جلسه شورای تخصصی را در ستاد بسیج جامعه پزشکی برگزار کنیم. 

مسئول بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگ تصریح کرد: هم اکنون با برنامه ریزی‌هایی که انجام شده قرار است تا مجمع عمومی شوراهای تخصصی بسیج جامعه پزشکی تهران فردا برگزار شود و در آن به دنبال این هستیم تا مباحث عمومی در سال ۹۵ را پیگیری کنیم. 

وی با اشاره به اینکه مجمع عمومی شوراهای تخصصی و مرکزی دانشگاه‌های علوم پزشکی در تهران و مسئولان کانون‌های یسیج جامعه پزشکی در بیمارستان خاتم الانبیا (ص) برگزار می‌شود، گفت: این برنامه از صبح تا بعد ازظهر ادامه خواهد داشت و مبنای این برنامه در راستای اقتصاد مقاومتی، فضای پسا تحریم در حوزه اقتصاد سلامت و همچنین طرح تحول سلامت است؛ البته یک سری کارهای تشکیلاتی در مجمع نیز برگزار خواهد شد. 

طباطبایی، ادامه داد: سخنرانان این برنامه روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی هستند و دکتر محمد رئیس‌زاده، رئیس بسیج جامعه پزشکی کشور نیز جزء مدعوین این برنامه خواهد بود، البته چند مسئول کشوری نیز در این جلسه حضور دارند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار