خبرهای داغ:
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان تویسرکان خبر داد

پرداخت 320 مورد وام خودکفایی به مددجویان تویسرکانی

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان تویسرکان با بیان اینکه طی امسال 320 مورد وام خودکفایی و خوداشتغالی به مبلغ 22 میلیارد و 885 میلیون ریال به خانواده‌های تحت حمایت پرداخت شده است، گفت: کمیته امداد تویسرکان رتبه نخست را در این حوزه دارد.
کد خبر: ۸۶۴۸۷۵۲
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۴
سعید حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در همدان اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان تویسرکان رتبه نخست در پرداخت وام‌های خودکفایی و خوداشتغالی از منابع بانکی در سطح استان را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون 320 مورد وام خود کفایی و خوداشتغالی به مبلغ 22 میلیارد و 885 میلیون ریال به خانواده‌های تحت حمایت پرداخت شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان تویسرکان تصریح کرد: اجراي طرح‌هاي خود کفایی و خوداشتغالي و ايجاد فرصت‌هاي شغلي مناسب براي خانواده‌هاي تحت پوشش با اتخاذ سياست‌هاي مؤثر و كارآمد، در رأس اهداف و برنامه‌هاي كميته امداد قرار دارد و ارمغان آن تأمين عزت و كرامت خانواده‌ها و نيل به استقلال اقتصادي است.

وی اعتبار این طرح‌ها را 22 میلیارد و 885 میلیون ریال عنوان کرد و افزود:از این مبلغ 6 میلیارد و 685 میلیون ریال از محل اعتبارات کمیته امداد و 16 میلیارد و 200 میلیون ریال از محل تسهیلات بانکی پرداخت شده است.

حسینی عنوان کرد: آموزش افراد واجد شرايط خانوار‌هاي تحت حمايت در رشته‌هاي فني و حرفه‌اي و صنايع دستي، با برگزاري كلاس‌هاي آموزشي و معرفي آنان به مراكز آموزش فني و حرفه‌اي و صنايع دستي، ارائه مشاوره های شغلی و پرداخت تسهیلات قرض الحسنه از جمله برنامه‌های این حوزه است.

وی نظارت مستمر بر حسن اجرای طرح‌های اشتغال، ارائه آموزش‌هاي تكميلي در حين اجراي طرح‌هاي اشتغال و بازاريابي و فروش توليدات طرح‌هاي خودكفايي با قيمت مناسب را از دیگر برنامه‌های حوزه اشتغال و خودکفایی کمیته امداد برای مددجویان برشمرد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات