برای ایام نوروز پیش بینی شده است؛

آمادگی کلیه تیم‌های راهنمایی و رانندگی و جایگاه‌های سوخت برای خدمت‌رسانی به مردم

استان لرستان با پیش بینی اقدامات مناسب راهنمایی و رانندگی، آماده ارائه هرگونه خدمات برای نوروزی ایمن و بی‌خطر است.
کد خبر: ۸۶۵۱۱۹۸
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۰
به گزارش سرویس بسیج جامعه پزشکی خبرگزاری بسیج، سرهنگ حشمت الله اسکینی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان گفت: با آغاز تعطیلات نوروزی، ۷۴ تیم موتورسوار و خودرویی راهنمایی و رانندگی در سطح استان لرستان فعالیت می‌کنند؛ ‌از ۷۴ تیم راهنمایی و رانندگی، ۴۴ تیم خودرویی و ۳۰ تیم نیز موتورسوار هستند. 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان گفت: برای امنیت و نظم بیشتر در تعطیلات نوروز در استان لرستان، ۲۲۰ پلیس پیاده نیز فعالیت می‌کنند و پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان با جدیت با متخلفان در ایام نوروز برخورد می‌کند. 

سرهنگ مرتضی چغلوند، رئیس پلیس‌راه استان لرستان نیز گفت: امسال با ۹۶ دستگاه خودرو و ۱۰۲دستگاه دوربین سیار و نیز با یک برنامه‌ریزی مدون و کار‌شناسی شده در ایام نوروز ۹۵ فعالیت می‌کنیم. 

فعالیت جایگاه‌های سوخت در روزهای پرتردد ایام نوروز
وی افزود: در روزهای ۲۶، ۲۷ و ۲۹ اسفند و نیز ۱۲ و ۱۳ فرورودین که روزهای پرتردد ایام نوروز محسوب می‌شوند، جایگاه‌های سوخت برای خدمت‌رسانی به مسافران آماده هستند و اگر امکان‌پذیر باشد تانکرهای سیاری برای سوخت‌رسانی به کسانی که در راه می‌مانند، در مسیر جاده‌ها مستقر می‌شوند. 

رئیس پلیس‌راه لرستان گفت: با توجه به اینکه ۷۳ درصد تخلفات رانندگی در جاده‌ها انجام می‌شود، باید فرهنگ‌سازی لازم در رابطه با رعایت قوانین در جاده‌ها انجام بگیرد. 

چغلوند، اظهار داشت: حضور خودروهای کنترل نامحسوس در بحث کاهش تصادفات و کنترل سرعت بسیار تأثیرگذار است، به همین منظور باید جاده‌های اصلی لرستان را پوشش بدهیم. 


ارسال نظرات