خبرهای داغ:
امام جمعه منطقه قهاوند تأکید کرد

ضرورت وجود تفکر انقلابی در حوزه‌های تربیت و آموزش

امام جمعه منطقه قهاوند با تأکید بر ضرورت وجود تفکر انقلابی در حوزه تربیت و آموزش در عرصه‌های تصمیم ساز و تصمیم گیر و در حوزه عمل که متن دولت است، گفت: با توجه به افزایش معبرهای نفوذ نباید در عملکرد دچار محافظه کاری و تردید و مصلحت جویی باشیم.
کد خبر: ۸۶۵۳۸۶۳
|
۱۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام حسین محققی ضمن تبریک آغاز سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام وعمل» به همه ملت بزرگ ایران به ویژه خانواده های شهدا و جانبازان و ایثار گران، با گرامیداشت یاد شهدا اظهار داشت: اگر شهدا و جانبازان انقلاب و دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم نبودند امروز نمی توانستیم در امنیت کامل مراسم عید را در کنار خانواده باشیم.

وی گفت: تقارن شروع و خاتمه سال 95 را با ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) به فال نیک می گیریم و امیدواریم کشور و ملت ایران و اسلام از برکت این کوثر رحمت و برکت بهره‌مند شده و دعای خاص آن حضرت و عنایت ویژه ایشان پشتیبان ملت ایران در حرکت روبه جلوی انقلاب و عزتمندی و قدرتمندی بیشتردر سایه رهبری معظم انقلاب باشد.

امام جمعه منطقه قهاوند افزود: جا دارد از فرصت های به وجود آمده استفاده کرده و جامعه را با سبک زندگی معنوی و مادی و سیاسی و اجتماعی آن بزرگوار آشنا و بهره مند کنیم.

وی بیان کرد: مقام معظم رهبری شعار سال جدید را «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» قرار دادند، امیدواریم که مسئولان و کارگزاران با نگاه، اقدام و عمل به شعار امسال توجه کنند و اجازه ندهند امسال نیز همانند سال های گذشته به شعار و همایش بسنده شود.

محققی اضافه کرد: لازمه اقدام و عمل در ورود به نقشه راه معین شده از طرف رهبری عملکرد انقلابی مدیران و مردم است کمااینکه ضرورت طرز تفکر و عمل انقلابی در عرصه های دیگر با توجه به سخنرانی ها و دیدارهای یک ماه گذشته مقام معظم رهبری بیشتر احساس می شود.

وی گفت: مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان مجلس خبرگان و دبیرخانه شورا نمایندگان طلاب حوزه علمیه و سخنرانی در حرم رضوی به عمل انقلابی و تفکر انقلابی و حمایت از نیروهای انقلابی سفارش کردند و فرمودند اگر حوزه علمیه طلاب را انقلابی تربیت نکند نظام دچار انحراف خواهد شد.

امام جمعه منطقه قهاوند افزود: در حوزه هایی که مشغول تربیت و آموزش هستند هم در عرصه های تصمیم ساز و تصمیم گیر و در حوزه عمل که متن دولت است، نیاز به تفکر انقلابی وجود دارد و از طرفی نیز با توجه به حجم توطئه ها و تنوع تهدید ها و افزایش معبرهای نفوذ اگر در عملکرد دچار محافظه کاری و تردید و مصلحت جویی باشیم قطعا کشور و نظام توان هم‌آوردی در مواجهه با انواع خطرات و تهدید ها را نخواهد داشت.

وی بیان کرد: انقلابی عمل کردن درسی است که حضرت زهرا (س) به ما آموختند و از شاخصه‌های بسیار مهم ایشان عمل انقلابی است که در سکوت و خانه نشینی مصلحت آمیز حضرت علی(ع) در میدان مواجهه با اهل سقیفه از خود نشان داد و تا آخرین نفس ذره ای در مخالفت با جبهه باطل و غاصبین حق ولایت نرمش از خودشان ندادند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات