خبرهای داغ:
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان خبر داد
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: 140 نفر از کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان همدان و خانواده‌های آنان با حضور در اردوهای راهیان نور از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید کردند.
کد خبر: ۸۶۵۷۶۳۳
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حاجی‌رضا تیموری در جمع خبرنگاران با اشاره به اعزام کاروان راهیان نور در ایام نوروز اظهار داشت: در ایام نوروز 140 نفر از کارکنان و خانواده‌های آنان در قالب سه کاروان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

وی افزود: اعزام کاروان راهیان نور با هدف زنده نگهداشتن رشادت‌های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس و آشنایی با ارزش‌های و آرمان‎های شهدا صورت می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با بیان اینکه این اقدام فرهنگی برای ششمین سال در شرکت برگزار می‌شود، عنوان کرد: بازدید از مناطق عملیاتی در راستای بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت انجام می‌شود.

وی با اشاره به بیانات رهبری که فرمودند «جوانان امروز اگر در آن روز بودند در این میدان با عزم راسخ حاضر می‌شدند»، تصریح کرد: بر ما تکلیف است که پیام‌رسان فرهنگ دفاع مقدس به نسل جدید باشیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان به اهمیت اردوی راهیان نور اشاره و خاطر نشان کرد: ما نباید فداکاری و ایثارگری‌های شهیدان و جانبازان را فراموش کنیم و راهیان نور برنامه‌ای برای زنده نگه داشتن این دلاورمردی‌ها است.

وی ادامه داد: تاریخ دفاع مقدس و دستاوردهای انقلاب اسلامی باید زنده نگه داشته شود تا نوجوانان و جوانان امروز بفهمند که در دوران جنگ چه حوادث و سختی‌هایی وجود داشته و چگونه انقلاب اسلامی ایرانی به این سربلندی و اقتدار رسیده است.

جانشین فرمانده پایگاه بسیج شهید کاوه فروغی شرکت توزیع برق استان همدان نیز در این راستا گفت: از هر ابزار یا هنری از جمله داستان نویسی، خاطره‌گویی، نویسندگی، تهیه خبر و حتی گزارش‌ها و مستندهایی که می‌تواند یادآور حماسه دفاع مقدس و فداکاری شهیدان و جانبازان باشد باید برای انجام این کار بزرگ استفاده کرد.

محسن کرمی با اشاره به دیگر برنامه‌های اجرایی در اردوهای راهیان نور گفت: با توجه به همزمان بودن اردوی راهیان نور شرکت با میلاد با سعادت بانوی دو عالم حضرت زهرا(س) در این اردو از بانوانی که نام آنها فاطمه و زهرا بود تقدیر شد.

وی اظهار داشت: برگزاری مسابقه کتابخوانی، دعا و قرائت زیارت عاشورا و روایتگری از مناطق نیز از دیگر برنامه‌هایی اجرایی بود.

جانشین فرمانده پایگاه بسیج شهید کاوه فروغی شرکت توزیع برق استان همدان با بیان اینکه مدت اردوی راهیان نور شرکت سه روز بود، اضافه کرد: در این مدت کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان همدان به همراه خانواده‌های خود از یادمان شهدای دوکوهه، زیارتگاه سبز قبا، دانیال نبی در شوش، منطقه عملیاتی فتح المبین، فکه، دهلاویه، هویزه و منطقه عملیاتی والفجر8، اروندکنار و کربلای 4 و شلمچه بازدید کردند.

انتهای پیام/


ارسال نظرات