خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند مطرح کرد

هفته عقیدتی سیاسی فرصتی برای احیای اندیشه‌های شهید مطهری

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: هفته عقیدتی سیاسی فضای حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج را به سمت زنده کردن اندیشه‌های دینی و تربیتی استاد شهید مرتضی مطهری و آشنایی هر چه بیشتر بسیجیان با مباحث هدایت می کند.
کد خبر: ۸۶۶۷۸۲۲
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ کامران کریمی با اشاره به تقارن هفته عقیدتی با سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و گرامیداشت مقام معلم بیان داشت: هفته عقیدتی سیاسی فضای حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج را به سمت زنده کردن اندیشه‌های دینی و تربیتی استاد شهید مرتضی مطهری و آشنایی هر چه بیشتر بسیجیان با مباحث هدایت می کند.

وی گفت: سپاه و بسیج با مجهز شدن به بنیه اعتقادی قوی، در مقابل ایجاد شبهاتی که دوستان غافل یا دشمنان دانا مطرح می‌کنند پاسخگو هستند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: بحث آموزش‌های عقیدتی سیاسی در سپاه مهم‌ترین بحثی است که در هفته عقیدتی سیاسی مطرح است.

وی با بیان اینکه سپاه پاسدار انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی است، گفت: بیش از ۱۶۲ عنوان برنامه شامل غبارروبی گلزار مطهر شهدا، دیدار با امام‌جمعه شهرستان، سرکشی از خانواده‌های شهدا و برگزاری همایش بزرگداشت هفته عقیدتی سیاسی با حضور نماینده ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین از برنامه های این هفته در شهرستان نهاوند است.

کریمی برگزاری بزرگداشت شهید مطهری و تجلیل از مربیان، نشست سیاسی و بصیرتی، گردهمایی سیاسی، کوه‌پیمایی، قرائت زیارت عاشورا در جوار قبور شهدای گمنام نهاوند در تپه ابوذر و سراب گاماسیاب و برگزاری یادواره ۱۲۰ شهید پاسدار شهرستان نهاوند و شهدای روستای مهین آباد با حضور سخنرانان مطرح کشوری و استانی از دیگر برنامه‌‌های شاخص این هفته در بسیج و سپاه شهرستان نهاوند است.

وی سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه در شهرستان نهاوند، فیروزان، کیان و برزول را از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته‌شده اعلام کرد.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند دیدار با خانواده‌های معظم شهدای فرهنگی را از دیگر برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی اعلام کرد و بیان داشت: به همین مناسبت غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدایگمنام نهاوند در دوران هشت سال دفاع مقدس توسط مسئولان برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: هدف اصلی از نام‌گذاری این هفته ارج نهادن به زحمات تمامی مربیان و فعالان عقیدتی و سیاسی که درزمینه تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج فعالیت می‌کنند، است.

انتهای پیام/


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار