خبرهای داغ:
مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه بهار:

اندیشه‌های شهید مطهری راه روشنی برای متفکرین است

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه بهار با بیان اینکه اندیشه‌های شهید مطهری از اندیشه‌های اصیل اسلامی است، گفت: اندیشه‌های شهید مطهری راه روشنی برای متفکرین است.
کد خبر: ۸۶۷۱۰۰۹
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵
سرهنگ علی‌اشرف اردلان در گفتگو با خبرنگار بسیج در بهار با تبریک هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و روز معلم اظهار داشت: شهید مطهری یکی از متفکرین اسلام ناب محمدی بود که توانست در طول عمر با برکتش خدمات زیادی به اسلام داشته باشد.

وی افزود: اندیشه‌های شهید مطهری از اندیشه‌های اصیل اسلامی است که آثار و کتاب‌های ایشان بسیار کامل بوده و راهنمای بشریت است.

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه بهار با اشاره به نامگذاری سالروز شهادت استاد مطهری به عنوان روز معلم افزود: ایشان معلم بزرگ و بی‌نظیری در همه ابعاد اعتقادی بود و دشمن که از روشنفکری این عالم فرزانه وپر فروغ می‌ترسید اقدام به ترور ایشان کرد.

وی در با اشاره به نامگذاری این ایام با عنوان هفته عقیدتی در سپاه گفت: هرچه در بعد اعتقادی و اسلامی در سپاه کار بشود تقوا و ایثارگری بیشتر می‌شود.

اردلان با بیان اینکه اندیشه‌های شهید مطهری راه روشنی برای متفکرین است، گفت: از برنامه‌های شاخص در هفته عقیدتی سیاسی تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی، قرآنی و متربیان در امر آموزش، فعالان در امر به معروف و نهی از منکر است.

انتهای پیام/


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار