ششم خرداد ماه؛

سومین همایش ملی مرجعیت علمی در دانشگاه علوم پزشکی ارتش برگزار می‌شود

دبیر اجرایی سومین همایش مرجعیت علمی از برپایی همایش ملی مرجعیت علمی در تاریخ ششم خرداد در دانشگاه علوم پزشکی ارتش خبر داد..
کد خبر: ۸۶۷۴۶۸۳
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج، دکتر علیرضا شهریاری، دبیر اجرایی سومین همایش ملی مرجعیت علمی  درباره برپایی این همایش گفت: پس از سخنان مقام معظم رهبری درباره مرجعیت علمی و تبیین سیاست‌ها توسط ایشان سومین همایش مرجعیت علمی در در تاریخ ششم خرداد ماه سال جاری در دانشگاه علوم پزشکی ارتش برگزار می‌شود.


وی ادامه داد: اولین همایش مرجعیت علمی در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دومین همایش در دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) برگزار شد.


شهریاری درباره محورهای این همایش تصریح کرد: دو همایش گذشته محورهای خاص خود را داشت اما محورهای این همایش در قالب مرجعیت علمی؛ گفتمان قالب علمی، مرجعیت علمی؛ تحلیل وضعیت کنونی کشور، مقایسه با روند جهانی و مدل توسعه نیروی انسانی در راستای آمایش آموزش عالی سلامت است.


شهریاری، ادامه داد: این همایش در قالب سه پنل برگزار می‌شود که هر کدام از پنل‌ها سخنران کلیدی دارد و اعضای پنل سخنانی را بیان می‌کنند و گزارشی از یک فعالیت موفق در هر پنل ارائه می‌شود، همچنین کلیپ‌هایی از صحبت صاحبنظران کشور دراین برنامه پخش خواهد شد.


وی درباره ارسال مقالات به سومین همایش مرجعیت علمی نیز تصریح کرد: آخرین روز ارسال مقالات بیستم اردیبهشت بوده است اما ارسال مقالات به این همایش را تا ۲۵ اردیبهشت تمدید کردیم.


دبیر اجرایی سومین همایش مرجعیت علمی با اشاره به اینکه مهمانان این همایش افرادی هستند که به نوعی در کشور مرجعیت علمی محسوب می‌شوند، گفت: در کنار این همایش غرفه‌هایی برپا می‌شود و انجمن‌های عضو یا سازمان‌ها و مراکزی که به نوعی مرجع علمی در ایران هستند در این برنامه حضور خواهند داشت.

شهریاری، در پایان خاطرنشان کرد: این برنامه از ساعت ۸ صبح تا ۱۶ روز ششم خرداد برگزار می‌شود.


به گزارش خبرنگار سازمان بسیج جامعه پزشکی، آدرس این همایش تهران، خیابان فاطمی غربی، خیابان اعتماد‌زاده، جنب بیمارستان امام رضا (ع)، دانشگاه علوم پزشکی ارتش است.
ارسال نظرات