داود مرادیان در گفتگو با «بسیج»:

فرصت طلایی ساخت ‎مستند از وقایع‎سوریه وعراق را از دست ندهیم

مستند ساز جوان کشورمان گفت: حداقل یک مستند جامع و کامل در مورد وقایع سوریه و عراق ساخته شود ما نباید این فرصت را از دست دهیم.
کد خبر: ۸۶۷۴۹۲۶
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۴
داود مرادیان مستند ساز جوان در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج، گفت: کلّیتی به نام وقایع عراق و سوریه وجود دارد ولی هر یکی از دوستان مستند ساز جزئی را تکمیل می کنند.

وی افزود: یعنی با یک پازل هزار تکه مواجه هستیم که خود پازل هنوز به مردم معرفی نشده بلکه تکه های این پازل به مردم معرفی می شود.

مرادیان ادامه داد: همین تکه های پازل باعث شده آقای ایوبی از خانواده شهدای مدافع حرم و فیلم سازان تجلیل کند و نشان می دهد که این تکه های پازل موثر بوده، این زحمت دست بچه هایی مثل سهیل کریمی از اولین فیلم سازانی است که در سوریه زیر تیغ تک تیراندازها بوده کسانی که رفته اند و خوب هم کار کرده اند و شهید هم داده اند.

وی تصریح کرد: از الان به بعد بزرگان بودجه باید وارد شوند و تولید سینمایی در این زمینه را شروع کنند اما این سینما نباید سفارش شده باشد یعنی باید از دل مردم بلند شود، از خانواده مدافعین حرم اطلاعات استعلام شده و از جوانان استفاده شود.

مرادیان اظهار داشت: اگر این اتفاق بیفتد و حداقل یک مستند جامع و کامل در مورد وقایع سوریه و عراق ساخته شود که مردم بدانند در آنجا چه خبر است بسیار مهم است، نکته بعدی این است که ظرفیت بحران سوریه می تواند به یک اتحاد عظیمی بین مسلمانان شیعه و سنی ایران، افغانستان، عراق و تاجیکستان منجر شود و ما نباید این فرصت را از دست دهیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار