سعید فرجی در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد

رسالت‎سنگین فیلم‎سازان در مورد شهدای‎مدافع‎حرم

عکاس و مستندساز جوان کشورمان گفت: هر جا مظلومی نیاز به کمک داشته باشد جوانان غیور ایرانی حضور پیدا می کننداین یک رسالتی است که هم قانون و هم شریعت بر دوش ایرانیان گذاشته است.
کد خبر: ۸۶۷۹۱۸۱
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۰
سعید فرجی عکاس و مستند ساز جوان کشورمان در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج، گفت: مسئولان باید سرمایه گذاری کنند و تسهیلاتی را به فیلم سازان پیشکسوت و جوان ما بدهند تا این افراد بتوانند رسالت خود را در زمینه شهدای مدافع حرم انجام دهند.

وی افزود: برای کار فیلم سازی در مورد شهدای مدافع حرم باید جریان سازی شود به این طریق است که ماندگاری این آثار بیشتر می شود.

فرجی تصریح کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی و تنظیم قانون اساسی جدید سپاه قدس تشکیل شد که قرار است هرجا نهضتی علیه زر و زور و تزویر صورت بگیرد این لشگر حضور داشته باشد و این مسئله مختص جغرافیای ایران نیست.

عکاس و مستند ساز جوان کشورمان اظهار داشت: هر جا مظلومی نیاز به کمک داشته باشد جوانان غیور ایرانی حضور پیدا می کننداین یک رسالتی است که هم قانون و هم شریعت بر دوش ایرانیان گذاشته است.

فرجی ادامه داد: بدیهی است در حال حاضر و با جنگ دو مذهب در خاورمیانه، اسلام وهابی که از سوی عربستان خاور میانه را دچار تحولاتی کرده علیه شیعیان اعمال مذبوحانه ای صورت می دهد که ما به خاطر رسالتی که داریم ناگزیر از این درگیری هستیم.

ارسال نظرات