طاهری در گفت‌وگو با«بسیج» عنوان کرد

سکوت حامیان برجام در برابر سکوت این روزهای اسرائیل/افشای کمک آمریکا به حامیان برجام، رسوایی است

نماینده مردم گرگان در مجلس گفت: اکنون این سکوت اسرائیل در خصوص برجام ادله‎ای است مبنی بر اینکه برجام به نفع ما نیست؛ حال طرفداران برجام که بیان می‎کردند اسرائیل مخالف برجام است، باید پاسخ دهند که چرا امروز اسرائیل در قبال برجام سکوت کرده است؟
کد خبر: ۸۶۸۱۳۸۷
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۲
حجت الاسلام سید علی طاهری عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج درخصوص سکوت اسرائیل در قبال برجام طی مدت اخیر، اظهار داشت: امروز ادله زیادی داریم مبنی بر اینکه برجام یک قرارداد یک طرفه بوده و ما به همه تعهدات خود در آن مو به مو عمل کردیم ولی 1+5 به ویژه امریکا به تعهدات خود عمل نکرده و به جز تعهدات روی کاغذ شاهد اقدام دیگری از جانب آن‎ها نیستیم؛ سکوت اسرائیل در خصوص برجام نیز نشان‎دهنده منفعت برجام برای اسرائیل و طرف مقابل بوده است نه ایران.

طاهری با اشاره به اظهارات دولتمردان مبنی بر اینکه مخالفت اسرائیل با برجام نشان دهنده منفعت آن برای ایران است عنوان کرد: این اظهارات دولتمردان شگرد تبلیغاتی بود که در زمان تصویب برجام در مجلس از این شگرد استفاده کردند تا این ذهنیت را ایجاد کنند که برجام به نفع غرب نیست، ولی اکنون این سکوت اسرائیل در خصوص برجام ادله‎ای است مبنی بر اینکه برجام به نفع ما نیست.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: حال طرفداران برجام که بیان می‎کردند اسرائیل مخالف برجام است، باید پاسخ دهند که چرا امروز اسرائیل در قبال برجام سکوت کرده است؟

نماینده مردم گرگان در مجلس تصریح کرد: اخباری نیز که اخیر فاش می‎شود مبنی بر اینکه رسانه‎ها و برخی افراد در داخل از امریکا پول می‎گرفتند تا برجام را تبلیغ کنند؛ رسوایی دیگری است که بیشتر از قبل ماهیت مضر بودن برجام برای کشور را آشکار می‎کند، البته خود دولتمردان نمی‎خواهند این مسائل را بشنوند چه برسد به اینکه آن را باور کنند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در ادامه این مطلب افزود: دولتمردان فقط دائم می‎توانند دم از منافع برجام بزنند تا مختصر خوشه‎ای که از نتیجه برجام انتخابات اسفندماه و اردیبهشت ماه مجلس چیده‎اند مجدد در جهت منافع آن تبلیغات کنند و تا انتخابات بعدی روی آن مانور دهند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار