خبرهای داغ:
بسیج گزارش می دهد؛

رژه نیروهای مسلح در تيپ 230

بمناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر صبح امروز صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در تيپ 230 سرلشكرشهيداسدالله متاجي مستقر درنوده خاندوزبرگزار شد.
کد خبر: ۸۶۸۱۹۳۳
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۵
  به گزارش خبرگزاري بسيج ازآزادشهر امام جمعه این شهرستان درااین مراسم بااشاره به اینکه ایمان به خدا، مطیع امر رهبری و شجاعت رزمندگان اسلام بعنوان سه عامل اصلی فتح خرمشهر بودگفت: با آزادسازی خرمشهر جبروت مادی قدرتهای استکباری حامی حزب بعث عراق در هم شکست.
حجت الاسلام محمداسماعیل قلی پورخطیر افزود:جوانان دیروز فاتح خرمشهر امروز نیز در عرصه سازندگی و آبادانی ایران اسلامی تلاش می کنند و پا در رکاب ولایت فقیه، در صحنه اقتصادمقاومتی عزم خود را برای خودکفایی ایران اسلامی جزم کرده اند.
وی عزمت و اقتدار کنونی ایران اسلامی را حاصل خون شهدا و از جان گذشتگی رزمندگان 8سال دفاع مقدس بیان کرد و گفت: اگر امروز کشورمان در منطقه اقتدار دارد و اگز امنیت در جامعه حاکم است از برکات انقلاب اسلامی و خون شهداست.
در ادامه این مراسم از جانبازان تیپ 230 مستقل نوده با اهدای جوایزی تجلیل شد. و در پایان نیروهای مسلح شهرستان آزادشهر بااجرای رژه باشکوهی توان رزمی ودفاعی خودرابه نمایش گذاشتند.
انتهای خبر/

ارسال نظرات
پر بیننده ها