خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی استان همدان عنوان کرد
مسئول بسیج دانشجویی استان همدان گفت: تبیین خط امام خمینی (ره) مسئله‌ای است که نه‌فقط در ایام رحلت بلکه باید در طول سال به آن پرداخته شود.
کد خبر: ۸۶۸۵۴۷۵
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، طیب فریادرس با بیان اینکه امام خمینی(ره) در حقیقت بنیان‌گذار تمدن اسلامی است و تمدن اسلامی را نجات داد افزود: ظهور منابع اسلامی با دست امام کلید خورد و ما با درایت ایشان شاهد شکل‌گیری تمدن اسلامی بودیم و انشاءالله این حکومت به حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) ختم شود.

وی با اشاره به اینکه حضرت امام خمینی(ره) کسی بودند که ایران را از سیطره استکبار جهانی نجات دادند، بعد از صدها سال که استکبار در کشور حاکم بود خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) منجی کشور بودند و جوان آن روز کشور را تبدیل به جوانانی کرد که چون ستارگان درخشان خوش درخشیدند و اوج آن در دوران هشت سال دفاع مقدس نمود پیدا کرد.

مسئول بسیج دانشجویی استان همدان تصریح کرد: جوانان حزب‌الله و منطقه خود را با جوانانی که امام خمینی(ره) تربیت‌کرده و نمونه بارز آن چون مدافعان حرم هستند مقایسه می‌کنند.

وی در رابطه با اینکه تجلیل از امام خمینی(ره) تجلیل از راه و تفکر امام است، ادامه داد: در دانشگاه‌ها نیز نکوداشت‌هایی برگزار خواهد شد اما باید این مسئله را در نظر گرفت که توجه به مراسم سالگرد ارتحال امام، تشریفاتی نیست بلکه باید خطوط اندیشه امام را تبیین کرد نه چون کسانی که نام امام را می‌آورند و مقابل تفکر امام ایستاده‌اند.

فریادرس خاطرنشان کرد: مشکلات اقتصادی و سیاسی همان شاخص‌هایی است که مورد تأکید امام خمینی(ره) بوده و همان مواردی است که رهبر معظم انقلاب از آن با عنوان جهاد اکبر نام‌برده و توجه به این مسائل راه نجات و چراغ هدایت ما خواهد بود.

وی در خصوص استکبارستیزی نیز بابیان اینکه در کنار سایر تشکل‌های دانشجویی برنامه‌هایی داشته‌ایم، گفت: در میان برنامه‌های استکبارستیزی می‌توان به «همایش مرگ بر آمریکا» اشاره کرد.

مسئول بسیج دانشجویی استان همدان آخرین برنامه در این زمینه را سخنرانی دکتر حسن عباسی در دانشگاه صنعتی همدان، دانشگاه بوعلی و حسینیه امام خمینی (ره) خواند.

وی بابیان اینکه تبیین خط امام (ره) مسئله‌ای است نه‌فقط در ایام رحلت بلکه باید در طول سال به آن پرداخته شود، ادامه داد: از برنامه‌های پیش رو کلاس‌های آموزشی خط امام(ره) را برای مسئولان بسیج داریم و ازجمله برنامه‌های خوبی که در دست اقدام بوده جریان شناسی انقلاب اسلامی است که انشاءالله بتواند برای جوانان و دانشجویان اثرگذار باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات