خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی استان همدان از انهدام 18 باند قاچاق و دستگیری یک هزار و 800 نفر در این زمینه در استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۸۶۹۴۱
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار حاجی‌محمد مهدیان‌نسب امروز در جمع اصحاب رسانه با اشاره به راهبردهای اصلی نیروی انتظامی اظهار داشت: در تلاش هستیم با کاهش و پیشگیری از سرقت و سایر جرائم در راستای ارتقای فرهنگ شهروندی گام برداریم.

وی با اشاره اقدامات انجام شده در 70 روز گذشته در این مرکز گفت: در این مدت توانستیم کاهش 30 درصدی جرائم و سرقت‌ها را داشته باشیم و می‌توان گفت در این زمینه استان همدان جزء استان‌های برتر کشور است.

فرمانده انتظامی استان همدان از تشکیل قرارگاهی در حوزه قاچاق کالا خبر داد و افزود: از ابتدای سال سه مانور و دو طرح منطقه‌ای در خصوص مبارزه با قاچاق کالا انجام شده است.

وی با اشاره به افزایش 11 درصدی پاسخگویی به مطالبات مردم گفت: در این بین 94 هزار و 440 تماس از مرکز فوریت‌های پلیسی ثبت شده که حدود 60 درصد آن در خصوص راهنمایی و مشاوره با پلیس بوده است.

مهدیان‌نسب با اشاره به انهدام 18 باند قاچاق و دستگیری یک هزار و 800 نفر در این زمینه گفت: از ابتدای سال توانستیم 600 کیلوگرم مواد مخدر را در استان کشف و ضبط کنیم که این آمار بیشتر از باندهای خرده‌فروشان استان بوده است.

وی با اشاره به اینکه پلیس راهور استان توانسته در خصوص طرح نوروزی رتبه برتر را کسب کند، گفت: در حوزه تصادفات دورن شهری 8 درصد کاهش تصادفات را داشته‌ایم و توقیف خودروهای متخلف هم به 345 دستگاه رسیده است.

فرمانده انتظامی استان همدان در این مورد گفت: بخشی از تصادفات برون شهری مربوط به واژگونی بوده است که با نصب بنر و توزیع بروشور برای ارتقاءی فرهنگ ترافیک تلاش شده است.

وی با بیان اینکه توانستیم یک هزار و 700 سایت در فضای مجازی را کنترل کنیم، افزود: در حوزه فضای مجازی 18 متخلف دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شده اند.

مهدیان‌نسب در خصوص برنامه‌های آتی نیروی انتظامی گفت: طرح ارتقای امنیت اخلاقی برای جلو گیری از بی حیایی اجتماعی و حفظ ارزش های اسلامی را در دستور کار خود قرار داده ایم.

وی گفت: نیروی انتظامی توانسته از یک هزار پرونده شکایت 800 پرونده را با مشاوره و مددکاری به سازش بکشاند.

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به برنامه های آموزشی برای جلو گیری از اعتیاد در جامعه گفت: مشاوره رایگان و آموزش‌های همگانی برای تهاجم فرهنگی را در اولویت‌های کاری قرار داده‌ایم.

وی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان گفت: استان همدان جزء استان های برتر در خصوص حفظ ارزش ها و رعایت حرمت های این است.

مهدیان‌نسب با تأکید بر برخورد شدید با روزه خواری در ملأ عام گفت: کسانی که نمی‌توانند روزه بگیرند و عذری دارند برای احترام به حقوق شهروندی مراعات حال روزه داران را داشته باشند و در غیر این صورت برخورد قانونی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: برای مسافرانی که در این ایام میهمان استان هستند معابری تعیین شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات