خبرهای داغ:
رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندر ترکمن ؛

نهضت امام خمینی(ره) سر منشاء تمام تحولات عظیم ایران و جهان است

رییس اداره تبلیغات اسلامی بندرترکمن گفت: بزرگترین دستاورد نهضت امام خمینی آشنایی جهانیان با اسلام اصیل بود که سر منشاء تحولات عظیمی‌در ایران وجهان شد.
کد خبر: ۸۶۸۸۳۸۲
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ،حجت الاسلام کوهستانی بااشاره به شخصیت تاریخی امام خمینی در مصاحبه با خبرنگار بسیج اظهارداشت:حضرت امام خمینی(ره) پـس از انبیاء بزرگ الهی و معـصومان (ع) از کم نظیرترین و ممتازترین شخصیت های تاریخ بشریت است که با اندیشه های بلند الهی و تلاشهای صادقانة خویش مسیر تاریخ را دگرگون کرده و سر منشاء تحولات عظیمی‌در ایران وجهان گردید.

وی تصریح کرد:بزرگترین دستاورد نهضت امام خمینی(رحمه الله)، آشنایی جهانیان با اسلام اصیل بود. امام(رحمه الله) جان ودل جهانیان را تسخیر نمود و دین مبین اسلام را از جمود و ایستایی سیاسی و فرهنگی حاکم بر جوامع اسلامی نجات داد و به واسطه انقلاب مهدی گونه خویش، ندای اسلام را بر بام جهان طنین انداز کرد.

این مقام مسول اذعان داشت:امام خمینی(ره) به عنوان‌ نظریه‌پرداز نهضت‌ اسلامی‌ و بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی ‌توانست نقش رهبری را به بهترین شکل ممکن در تاریخ ایران و حتی جهان روشن سازد به نحوی که که پیروزی انقلاب اسلامی ‌نتیجه نقش مؤثر رهبری در هدایت خیزش مردمی ‌و عبور از حوادث سخت و گوناگون در طول دوران شکل‌گیری و پیروزی و استمرار انقلاب اسلامی‌بوده است.

کوهستانی ادامه داد:امام به مردم شخصیت بخشید و خود واقعی و هویت اسلامی آنها را به آنان بازگرداند.آنها را از حالت خود باختگی خارج کردو این بزرگترین هدیهای بود که رهبر به ملت داد، ایشان توانست ایمان از دست رفته مردم را به آنها بازگرداند و آنها را به خودشان مؤمن کند.

حجت الاسلام کوهساری تاکید کرد:امام با صراحت اعلام کرد که تنها اسلام نجات بخش شماست لذا با مطرح کردن جهاد اسلامی، امر بمعروف و نهی از منکر ،وظیفه نوعی و دینی و اجر و پاداش شهیدان و مردمی که سالها در تمامی صحنه ها حضور داشتند باعث شد که به پا خیزند و از سرچشمه عشق به خدا، وضو بسازند و یک سره بانک تکبیر بر هر چه ظلم و ستمگری است بزنند.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار