جوکار در گفتگو با«بسیج»مطرح کرد
نماینده سابق مجلس گفت: متأسفانه باید گفت فضای مجازی، به فضای امنی برای فعالیت های ضد فرهنگی و انقلابی شده و این درحالی است که دستگاه های فرهنگی بعضاً غفلت از این مسئله غافلند.
کد خبر: ۸۶۹۳۶۸۳
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۳

محمد صالح جوکار نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج با اشاره به تجمع اخیر چندصد نفری نوجوانان در مجتمع تجاری در غرب تهران که به دنبال تبلیغ در شبکه های اجتماعی انجام شده بود گفت: متأسفانه در حال حاضر الگوهایی در فضای مجازی ترویج و تبلیغ می شود که به عینه در فضای حقیقی جامعه شکل می گیرد و هنجار شکنی ها از فضای مجازی به فضای حقیقی بدون احتیاج به رسانه های دیداری و شنیداری منتقل می شود.

وی خاطر نشان کرد: در تجربیات گذشته، هر فتنه و آشوبی که در کشور رخ داد، اول در فضای مجازی شکل گرفت و افرادی با قصد مبارزه با نظام و انقلاب اسلامی از این طریق اقدام به تبلیغ در فضای مجازی و ایجاد آشوب در فضای حقیقی جامعه کردند.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: متأسفانه باید گفت فضای مجازی، به فضای امنی برای فعالیت های ضد فرهنگی و انقلابی شده و این درحالی است که دستگاه های فرهنگی بعضاً غفلت از این مسئله غافلند.

ارسال نظرات