عضو کمیسیون فرهنگی مجلس دهم در گفتگو با «بسیج»:

دستگاه‌های فرهنگی راهبردی برای مقابله با ولنگاری فرهنگی ندارند

این نماینده مجلس گفت: متاسفانه مدیریت فرهنگی منسجم و متحدی در کشور حس نمی شود و دستگاه های فرهنگی کشور یک راهبرد واحد برای مقابله با ولنگاری فرهنگی در جامعه ندارند.
کد خبر: ۸۶۹۵۶۴۳
|
۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۱
جمشید جعفر پور عضو کمیسیون فرهنگی دهمین مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به اینکه شاهد ولنگاری فرهنگی در کشور هستیم،گفت:هنوز یک راهبرد مشخص فرهنگی در کشور حاکم نشده است و این در حالی است که از سوی دشمنان انقلاب شاهد تهاجم فرهنگی شدیدی هستیم و نیاز است که با یک راهبرد مشخص و مهندسی فرهنگی، در مقابل آن ایستادگی کنیم و مانع تغییر ذهنیت جوانان و آحاد جامعه نسبت به فرهنگ دینی و اسلامی شویم.

وی ادامه داد:متاسفانه مدیریت فرهنگی و منسجم و متحدی در کشور حس نمی شود و کارهای فرهنگی صرفا به کاری جزئی تبدیل شده است و دستگاه های فرهنگی کشور یک راهبرد واحد برای مقابله با ولنگاری فرهنگی در جامعه ندارند.

عضو کمیسیون فرهنگی دهمین مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نظام انقلاب اسلامی برگفته از یک تیمی از سیاست گذاری،جهت دهنده،پالایش و اجرا کننده فرهنگ است و همه دستگاه ها ونهادها باید برای پرداختن به مباحث فرهنگی پای کار بیایند و جامعه را از خطر ولنگاری فرهنگی دور کنند اما هنوز این اتفاق رخ نداده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار