خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نهاوند عنوان کرد

ضرورت برنامه‌ریزی صحیح برای نهادینه‌سازی فرهنگ حجاب و عفاف / همایش ۳ هزار نفری بانوان محجبه در نهاوند

فرمانده سپاه نهاوند فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: نهادینه‌سازی فرهنگ حجاب و عفاف به‌عنوان یکی از ضروریات باورهای دینی نیازمند برنامه‌ریزی صحیح در سه حوزه فرد، خانواده و جامعه است.
کد خبر: ۸۶۹۶۸۹۰
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ کامران کریمی امروز در ستاد احیا امربه‌معروف و نهی از منکر نهاوند اظهار داشت: سپاه ناحیه نهاوند برنامه‌ریزی‌ها لازم را در راستای تحقق شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری اعلام‌شده، انجام داده است.

وی افزود: سپاه ناحیه نهاوند در زمینه اجرای برنامههای اقتصاد مقاومتی، جوانان بسیجی و فعال را که در عرصه‌های اقتصادی و تولیدی فعالیت دارند موردحمایت قرار داده و با پرداخت تسهیلات ارزان‌قیمت تلاش کرده برای رونق اقتصادی در این شهرستان گام مؤثری بردارد.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند در ادامه از اجرای بیش از ۵۰ برنامه مختلف در رابطه با هفته حجاب و عفاف در نهاوند خبر داد و گفت: همایش ۳ هزار نفری بانوان محجبه به‌اتفاق خانوادههای آنها در میدان مرکزی نهاوند از جمله مهم‌ترین این برنامه ها است که در هفته حجاب و عفاف در نهاوند برگزار میشود.

وی با اشاره به اینکه نهادینه‌سازی فرهنگ حجاب و عفاف به‌عنوان یکی از ضروریات باورهای دینی نیازمند برنامه‌ریزی صحیح در سه حوزه فرد، خانواده و جامعه است، گفت: امروز بدحجابی یکی از مهم‌ترین آسیب‌های اجتماعی است که سایر بخش‌های اجتماع را تحت تأثیر قرار داده و باید با این پدیده برخورد فرهنگی صورت گیرد.

وی در پایان عنوان کرد: خانواده‌ها در نهادینه کردن باورها و ارزش‌های دینی افراد نقشی اساسی بر عهده‌دارند و از این طریق می‌توان با تشکیل جلسات فرهنگی آنان را نسبت به مسئله حجاب حساس کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار