مهدی کلهر در گفتگو با «بسیج»:

نهادهای امنیتی مراقب هنرمندان انقلابی باشند/در مورد دانشمندان هسته ای کوتاهی کردیم

مهدی کلهر با اشاره به ترورهای بیولوژیک رژیم صهیونیستی گفت: هنرمندان ما که در جهت انقلاب هستند و دشمنان ما این مسئله را می دانند باید بیشتر مراقب باشند و به نظر من سیستم های امنیتی ما باید در این مورد فکر کرده ساز و کار ارائه دهند.
کد خبر: ۸۶۹۷۱۷۴
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۶
مهدی کلهر مشاور فرهنگی سابق دولت نهم در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج، با اشاره به ترورهای بیولوژیک رژیم صهیونیستی گفت: بسیاری از سرطان هایی که توجیه پزشکی ندارد از طریق همین شیوه های خوردن غذا و طرق دیگر منقل می شود.

وی افزود: این مسئله جدید نیست و در کشور ما هم تازگی ندارد من با پزشک مرحوم محمدرضا لطفی هم صحبت کردم و نظر ایشان این بود که سرعتی که این سرطان داشت و با فاصله حدود یک سال و هیچ گونه مداوایی هم تاثیر نداشت نشان می دهد که اینها طبیعی نیستند.

این کارشناس فرهنگی گفت: به هر حال وقتی عده ای از نظر فیزیکی محافظ و پاسدار دارند و حفاظت می شوند در این مورد هم باید دقت داشته باشیم من معتقدم در مورد دانشمندان هسته ای کوتاهی کردیم.

کلهر ادامه داد: پاکستان حدود 20 سال قبل از ما حفاظتی از دانشمندان هسته ای اش داشت که رئیس جمهور آن کشور نداشت یعنی قدر علم و متخصصین خود را می دانستند من در همان موقع هم معترض بودم که چرا دانشمندان ما به این راحتی از دست ما رفتند که یقینا هم کار اسرائیل بود.

وی تصریح کرد: الان هم هنرمندان ما که در جهت انقلاب هستند و دشمنان ما این مسئله را می دانند باید بیشتر مراقب باشند و به نظر من سیستم های امنیتی ما باید در این مورد فکر کنند و ساز و کار و راه حل دهند که این افراد کجا نشست و برخاست کنند از کجا غذا بخورند و یا دقت بیشتری در مورد کادوهایی که برای آنها می آید داشته باشند.

کلهر افزود: دانشمندان هسته ای ما افراد منظمی بودند که سر وقت برای انجام فعالیت هایشان خارج می شدند و دشمن این را می دانست و روی این زمان منظم برنامه ریزی کرد و متاسفانه سازمان های امنیتی ما حداقل این سفارش را نکرده بودند که دانشمندان یک نانظمی در عبور و مرور داشته باشند که دشمن نتواند کاری کند.

وی گفت: شبیه این کار باید برای هنرمندان انجام شود باید به آنها از طریق نهاد های امنیتی ما گفته شود که مراقبت بیشتری در همه زمینه ها داشته باشند.

ارسال نظرات