خبرهای داغ:
به مناسبت هفته امر به معروف و نهی از منکر صورت می‌گیرد؛

پیاده‌روی و تجمع 1000 نفری بانوان بسیجی در کبودراهنگ

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ گفت: محوری‌ترین برنامه هفته امر به معروف و نهی از منکر پیاده‌روی و تجمع یک هزار نفری بانوان بسیجی در پارک لاله شهر کبودراهنگ است.
کد خبر: ۸۶۹۸۲۰۵
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، سرهنگ محمود بداغی امروز در جلسه ستاد هماهنگی امر به معروف و نهی از منکر کبودراهنگ با اشاره به جایگاه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه افزود : در این هفته 33 برنامه در 70 پایگاه مقاومت بسیج در بخش‌های مرکزی، شیرین سو و گل تپه برگزار می‌شود .

وی خاطرنشان کرد: در راستای ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر برنامه های مختلفی با موضوعات عفاف و حجاب، جنگ نرم فرهنگی در حوزه خانواده، نشست‌های مختلف فرهنگی، پاسخ به شبهات، نمایشگاه کتاب و فروشگاه البسه با ترویج و گسترش عفاع و حجاب در شهرستان برگزار می شود .

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ در ادامه محوری‌ترین برنامه این هفته را تجمع بزرگ بانوان بسیجی عنوان کرد و گفت: در این هفته یک هزار نفر از بانوان بسیجی با پیاده‌روی و تجمع در پارک لاله شهر کبودراهنگ ضمن حمایت از مدافعان حرم بر نهادینه شدن امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تاکید خواهند کرد .

امام جمعه کبودراهنگ نیز در این نشست گفت: ستاد امربه معروف و نهی ازمنکر با داشتن قانون مصوب می طلبد که دراجرا، متولی همچون یک وزارتخانه مستقل داشته باشد .

حجت الاسلام روحانی افزود: وظایف دستگاه‌های دولتی علاوه بر انجام امورات جاری وظایفی نیز در راستای امر به معروف در جامعه دارند که باید برای اجرای آن اهتمام بیشتری داشته باشند .

وی همچنین تلاش مسئولین در جهت امر به معروف را عبادت در پیشگاه ایزد منان دانست و ادامه داد: امروز مصادیق منکر در هرجامعه و دستگاه اجرایی متفاوت است که باید با شناسایی منکر، مبارزه مناسبی درخور همان منکر داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار