خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه ناحیه بهار:

وظیفه مربیان بسیجی آگاهی‌بخشی و بصیرت‌افزایی است

جانشین فرمانده سپاه ناحیه بهار با اشاره به رسالت بسیج گفت: مربیان باید به مردم آگاهی‌بخشی و بصیرت‌افزایی کنند تا ملت ما هشیار باشند و فریب لبخندهای دشمن را نخورند.
کد خبر: ۸۶۹۸۹۵۱
|
۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، مهدی هندی‌ورکانه در جمع مربیان، سرگروهان متربیان و اعضای شورای حوزه مقاومت خواهران صالح‌آباد در حسینیه سادات با اشاره به معجزات قرآن اظهار داشت: ماه رمضان فرصت خوبی برای بهره‌گیری از این ماه و انس بیش از پیش با قرآن کریم است.

وی با اشاره به اهمیت مقابله با جنگ نرم دشمن افزود: باید هوشیارتر از همیشه در این عرصه ورود کنیم و تابع فرمایشات رهبر معظم انقلاب باشیم.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه بهار گفت: دشمن از هر راهی وارد شد تا به این انقلاب ضربه بزند اما نتوانست و امروز می‌خواهد از طریق جنگ نرم و اقتصادی به انقلاب اسلامی ضربه بزند.

وی با اشاره به رسالت بسیج ادامه داد: مربیان باید به مردم اطلاع رسانی، آگاهی‌بخشی و بصیرت‌افزایی کنند تا ملت ما هشیار باشند و فریب لبخندهای دشمن را نخورند.

هندی‌ورکانه تصریح کرد: استکبار هیچ‌گاه نخواسته و نمی‌خواهد که ما مستقل باشیم آنها با اصل نظام یعنی اسلام ناب محمدی(ص) مشکل دارند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شما مربیان چشم و چراغ این ملت هستید و باید برای روشن شدن حقایق تلاش خود را بکنید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار