نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد

ضرورت بازگشت دریافتی‌های اضافی از بیت‌المال

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رونمایی فیش‌های حقوقی نجومی، بازگشت دریافتی‌های اضافی از بیت‌المال توسط این افراد را امری ضروری دانست و گفت: برای این افراد باید پرونده حقوقی تشکیل‌شده و قوه قضاییه با این افراد برخورد کند.
کد خبر: ۸۷۰۰۹۵۸
|
۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، حجت‌الاسلام احد آزادی‌خواه با اشاره به رونمایی فیش‌های حقوقی نجومی اظهار داشت: هر کس از دریافت و پرداخت حقوق‌های نجومی دفاع کند وارد مسیر انحرافی شده و آب در آسیاب دشمن ریختن است.

وی گفت: هیچ توجیه منطقی نداشته که فردی در هر پست و مقامی حقوق 230 میلیون تومانی دریافت کند و دولت باید کوتاهی‌ها و اشتباهات خود را در این زمینه جبران کند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: طبیعتاً فردی که حقوق دریافت می‌کند سازمان‌های مربوطه هم در انعقاد قرارداد و هم در صدور حکم کارگزینی دخالت داشته و به‌ظاهر این حقوق‌ها قانونی دریافت می‌شود و دولت در این زمینه باید اشتباهاتش را جبران کند.

وی افزود: مجلس مصمم بوده که از طریق دیوان محاسبات پیگیری این حقوق‌های نجومی را انجام داده و نمایندگان نیز از طریق کمیسیون‌ها در حال برخورد با این مسئله که باروح و روان مردم بازی کرده است هستند.

آزادی‌خواه تأکید کرد: پرداخت حقوق‌های نجومی در شأن نظام جمهوری اسلامی نبوده و مسئولان باید با این مسئله به جد برخورد کنند.

وی گفت: عزل افرادی که حقوق‌ها نجومی گرفته‌اند باید در دستور کار دولت قرارگرفته و این امر لازم‌الاجرا بوده و باید به‌سرعت انجام شود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی بازگشت دریافتی‌های اضافی از بیت‌المال توسط این افراد را امری ضروری دانست و بیان کرد: برای این افراد باید پرونده حقوقی تشکیل‌شده و قوه قضاییه با این افراد برخورد کند.

وی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی نیز باید همگام با قوه قضاییه در بازگشت اموال بیت‌المال کمک کند، گفت: نهادهای نظارتی در کشور باید فعال‌تر شده، با قدرت وارد عمل شوند، که در این راستا جریان‌های نظارتی همچون دیوان محاسبات و سازمان بازرسی تلاش کنند که دیگر شاهد این اتفاقات که رنجش خاطر مردم نجیب کشورمان را به همراه داشته نباشیم.

آزادیخواه گفت: دولت نیز منطق پرداختی‌ها را در دستور کار خود قرار داده و حتی بر شرکت‌های خصوصی نیز نظارت داشته تا الگوی اشتباهی برای سایر دستگاه‌ها نشوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار