خسرو معتضد در گفتگو با «بسیج»:

افراد بابصیرت در مورد حادثه هفتم تیر تحقیق کنند/یعنی اینقدر همه خواب بودند که یک نفر به عنوان عامل خودی مواد منفجره کار بگذارد!

استاد تاریخ معاصر ایران گفت: پرونده ها باید شکافته شود گفته شود اینها را باید به وسیله افراد با بصیرت و با سواد و محقق کار کرد این افراد باید ببینند چطور ممکن است ماجرای هفتم تیر اتفاق بیفتد.
کد خبر: ۸۷۰۲۳۹۵
|
۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۲
خسرو معتضد استاد تاریخ معاصر ایران در گفتگو با خبرنگر فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به دغدغه مقام معظم رهبری در مورد نبود آثار سینمایی و رمان در مورد حادثه هفتم تیر گفت: فرمایشات رهبر معظم انقلاب در این زمینه متین است و باید گفت متاسفانه در این مورد بسیار کوتاهی شده است.

وی افزود: مسئولان دنبال این مسائل نرفته اند باید تحقیقات در این خصوص انجام شود آمریکایی ها هنوز راجع به بمباران پرل هامبر فیلم می سازند ولی ما راجع به این حوادث مهم تاریخی کار نمی سازیم.

معتضد گفت: باید در این موارد کار شود که اصلا ماجرای هفتم تیر چه بوده پرونده ها باید شکافته شود گفته شود اینها را باید به وسیله افراد با بصیرت و با سواد و محقق کار کرد این افراد باید ببینند چطور ممکن است ماجرای هفتم تیر اتفاق بیفتد یعنی اینقدر همه خواب بودند که یک نفر به عنوان عامل خودی این همه مواد منفجره کار بگذارد.

ارسال نظرات