خبرهای داغ:
مسئول بسيج سازندگي استان همدان خبر داد

تخصیص 160 ميليارد ریال تسهيلات به بنگاه‌هاي زودبازده در همدان

مسئول بسيج سازندگي استان همدان گفت: امسال 160 ميليارد ریال تسهيلات براي ايجاد بنگاه‌هاي کوچک و زودبازده تخصيص يافته که پيش‌بيني مي‌شود در اين راستا براي 2 هزار و 500 نفر اشتغالزايي صورت بگيرد.
کد خبر: ۸۷۰۳۷۸۵
|
۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، شهرام صادقي در کارگروه ستاد پشتیبانی از طرح اردوهای هجرت اظهار کرد: مهمترين هدف از برگزاري اين برنامه‌ها در قالب اردوهاي طرح هجرت مهارت‌آموزي به جوانان و آشنایی نسل جوان با مناطق حاشيه‌نشين و دغدغه و مشکلات روستاييان است تا بتوانند در آينده به اين مردم ياري برسانند.

وی با بیان اینکه اين اردوهای طرح هجرت به تناسب افراد شرکت‌کننده يک روزه، هفت روزه و 10 روزه برگزار مي‌شود، گفت: امسال 37 هزار نفر از بسيجيان شامل دانش‌آموزان، دانشجويان و کارشناسان رشته‌هاي مختلف به روستاهاي سراسر استان اعزام خواهند شد.

مسئول بسيج سازندگي استان همدان اظهار کرد: سازماندهي و پشتيباني از گروه‌هاي طرح هجرت بر عهده جهاد سازندگي همدان است و اين کمکها با بازديد، سرکشي و ايجاد همدلي در بين افراد در اختيار آنها قرار مي‌گيرد.

وی از تاسیس بانک اطلاعاتی از مناطق محروم برای کمک رسانی افراد خیر خبرداد و گفت: خیرین با استفاده از این بانک اطلاعاتی می توانند به راحتی کمک های خود به مناطق محروم را انجام دهند.

صادقی با اشاره به اقدامات انجام گرفته دراین نهاد در خصوص اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: جهاد سازندگي چند سالي است در حوزه اقتصاد مقاومتي با ايجاد واحدهاي کوچک و زودبازده در بخش کشاورزي ورود پيدا کرده است.

وی افزود: امسال 16 ميليارد تومان تسهيلات براي ايجاد بنگاه‌هاي کوچک و زودبازده تخصيص يافته که پيش‌بيني مي‌شود در اين راستا براي 2 هزار و 500 نفر اشتغالزايي صورت بگيرد.

مسئول بسيج سازندگي استان همدان در پایان با اعلام آمادگی همکاری با تمام ادارات در خصوص فعالیت های عمرانی بیان کرد: اولويت کار بسيج سازندگي در فعاليت‌هاي عمراني متمرکز بر حاشيه شهرها و روستاهاست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات