نماینده سابق مجلس در گفتگو با «بسیج»:

مسئولان حرمت قوانین حجاب را نگه دارند/شرع و قانون ملاک عمل

نماینده دوره نهم مجلس گفت: متولیان فرهنگی باید در زمینه حجاب فرهنگ سازی کنند و از ابتدا به کودکان آموزش دهند شرع و قانون باید ملاک عمل همه مسئولان قرار بگیرد و حتی اگر کسانی این مسئله را قبول ندارند باید حرمت قانون را نگه دارند.
کد خبر: ۸۷۰۶۲۴۴
|
۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۱
عباس قائد رحمت نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به وضعیت بدحجابی ها در جامعه گفت: حجاب باید بر اساس شرع و قانون کشور ما رعایت شود و فرقی نمی کند در هر جا که باشد چه ادارات و چه مراکز تفریحی باید نسبت به این مسئله توجه داشته باشیم.

وی افزود: رعایت کردن حجاب خودش آزادی است و در واقع بدحجاب ها آزادی دیگران را سلب می کنند، با این کار همه افراد جامعه به خصوص جوانان تحت تاثیرات منفی قرار می گیرند.

نماینده دوره نهم مجلس گفت: کسانی هم که به کشور ما می آیند باید به آداب و اصول اسلامی و شرعی و قانونی ما احترام بگذارند و حجاب را رعایت کنند چه برسد به افراد جامعه خودمان، رعایت حجاب قانون کشور ما است.

قائد رحمت اظهار داشت: متولیان فرهنگی باید در زمینه حجاب فرهنگ سازی کنند و از ابتدا به کودکان آموزش دهند شرع و قانون باید ملاک عمل همه مسئولان قرار بگیرد و حتی اگر کسانی این مسئله را قبول ندارند باید حرمت قانون را نگه دارند.

ارسال نظرات