نماینده سابق مجلس در گفتگو با «بسیج»:

رعایت نکردن حجاب ورود به حریم شخصی دیگران است/فساد گسترده نتیجه عدم برخورد با بد حجابی

نماینده سابق مجلس گفت: افراد با رعایت نکردن حجاب به حریم شخصی دیگران وارد می شوند و به زندگی و آینده یکدیگر ضربه می زنند، استفاده از مانتوهای جلوباز و تنگ و بدن نما خوشایند نیست و باید با اینگونه ناهنجاری ها برخورد صورت گیرد.
کد خبر: ۸۷۰۹۷۸۸
|
۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۳
سلیمان عباسی نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج درخصوص وضعیت نامناسب حجاب و تشدید آن با شروع فصل تابستان در جامعه اظهار داشت: حجاب هم برای مردان و هم برای زنان یک نوع مصونیت برای حفظ ارزش هاست.

وی افزود: افراد با رعایت نکردن حجاب به حریم شخصی دیگران وارد می شوند و به زندگی و آینده یکدیگر ضربه می زنند، در حال حاضر در خیابان ها افرادی با پوشش هایی حاضر می شوند که بسیار نامناسب و زننده است؛ استفاده از مانتوهای جلوباز و تنگ و بدن نما خوشایند جامعه اسلامی نیست و باید با اینگونه ناهنجاری ها برخورد صورت گیرد.

عباسی خاطر نشان کرد: اگر با این موارد از بدحجابی ها برخود جدی نشود منجر به فساد گسترده ای خواهد شد که غیر قابل جبران است.

نماینده سابق مجلس گفت: مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان بر مسئله فرهنگ تأکید بسیاری کردند لذا لازم است برای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف سرمایه گذاری کرد و مسئولان ارشد کشور از مدیرانی استفاده کنند که خودشان به مقوله عفاف و حجاب پایبند بوده و اعتقاد راسخی داشته باشند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار