خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه همدان:

مدیران عقیدتی وظیفه روشنگری و آگاه‌سازی آحاد جامعه را بر عهده دارند

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه همدان گفت: مدیران عقیدتی و نظارت به عنوان کتابی که در سلسله مراتب نمایندگی قرار دارند وظیفه روشنگری و آگاه‌سازی آحاد بسیج و جامعه را بر عهده دارند.
کد خبر: ۸۷۱۴۷۵۳
|
۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۱

حجت‌الاسلام محمود قربانی در گفتگو با خبرنگار بسیج در همدان با اشاره به جایگاه عقیدتی در سپاه اظهار داشت: ضرورت عقیدتی و نظارت در سپاه در حفظ ارزش‌ها و عدم عدول از آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی است و مدیران عقیدتی به عنوان چشمان ناظر و آگاه این مسائل را رصد می‌کنند.

وی افزود: برای حفظ ارزش‌ها لازم است که فرهنگ ایثار و شهادت و روحیه بسیجی در جامعه تقویت شود و مدیران عقیدتی وظیفه ترویج این فرهنگ و تقویت آن را در بین بسیجیان برعهده دارند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه همدان تصریح کرد: از مهمترین وظایف مدیران عقیدتی، نظارت بر حسن اجرای برنامه‌ها و ابلاغیات برابر موازین شرعی است.

وی ادامه داد: مدیران عقیدتی و نظارت به عنوان کتابی که در سلسله مراتب نمایندگی قرار دارند وظیفه روشنگری و آگاه‌سازی آحاد بسیج و جامعه را بر عهده دارند و تا حد امکان باید مواضع رهبری را برای مردم تبیین کنند.

قربانی با اشاره به برگزاری گردهمایی توجیهی مدیران عقیدتی و نظارت بیان داشت: برگزاری این همایش‌ها در راستای بیان نقاط قوت و ضعف برنامه‌ها و برررسی آنها بسیار مفید و تاثیرگذار خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار