عضو کمیسیون انرژی مجلس در گفتگو با «بسیج»:

رکود بیداد می‌کند/مدتی پیش یک کارخانه را ذوب کردند وبه عنوان آهن قراضه فروختند!

وضعیت تولیدی خوبی نداریم، کارخانجات زیادی روبه تعطیلی رفته است، چندی پیش یکی از کارخانجات چوب بری را ذوب کردند و به عنوان آهن قراضه فروختتند!
کد خبر: ۸۷۱۷۸۶۶
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱
هدایت الله خادمی عضو کمیسیون انرژی مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به اینکه رشد اقتصادی منفی است و دولت اجازه نمی‎دهد شاخص های کلان اقتصادی را حتی نمایندگان مجلس بدانند و آدرس غلط به اقتصاددانان می‎دهند اظهار داشت: واقعیت آماری در این است که رشد اقتصادی منفی است، اقتصاد ما در رکود شدید به سر می‎برد.

وی با بیان اینکه کارخانه چوب بری را به عنوان آهن قراضه فروختند افزود: تعطیلی در صنایع رشد روزافزونی گرفته است، تجارت منفی است، وضعیت تولیدی خوبی نداریم، کارخانجات زیادی روبه تعطیلی رفته است، چندی پیش یکی از کارخانجات چوب بری را ذوب کردند و  به عنوان آهن قراضه فروختند در چنین فضایی قطعا رشد اقتصادی خوب نیست.

خادمی اذعان داشت: در چنین شرایط بد اقتصادی، هر دولتی  تلاش می‎کند تا در زمینه های موجود اقتصادی پنهان کاری کنند و عملکرد موفقی را از خودشان نشان دهند تا  مبادا مردم به واقعیت موجود اقتصادی آگاه شوند.

وی در پایان افزود: مردم واقعیت را در عمل می‎بینند قدرت خرید مردم پایین آمده است، خوابیدگی صنعت موجب بیکاری قشر وسیعی از مردم شده است و صنایع مختلفی از جمله صنعت فولاد، ساخت و ساز و پروژه های سرمایه ای تعطیل شدند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار