استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه دشمنان این مرز و بوم می‌خواهند از طریق اشراف‌گری و تجمل‌گرایی ملت انقلابی ایران را از صحنه انقلاب خارج کنند، گفت: مسئولین خود را دچار فرهنگ اشراف‌گری و تجمل گرایی نکنند.
کد خبر: ۸۷۲۳۷۴۶
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، حجت الاسلام جوادی در گردهمایی مصون سازی فرهنگی با موضوع تبیین سبک زندگی که در نمازخانه سپاه ناحیه بهار برگزار شد، اظهار داشت: مسئولین ما نباید دچار اشراف‌گرایی شوند.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) بارها فرمودند «زمانی ما ضربه می‌خوریم و ضرر می‌کنیم که ملت و مسئولین ما دچار اشراف‌گری و کاخ‌نشینی شوند و کوخ‌نشینی را فراموش کنند»، گفت: اندولس هفتصد سال طول کشید تا سقوط کرد.

استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: دشمنان این مرز و بوم می‌خواهند از طریق اشراف‌گری و تجمل‌گرایی ملت انقلابی ایران را از صحنه انقلاب خارج کنند و رفته رفته از مقوله‌های مختلفی وارد جنگ نرم علیه این انقلاب شدند.

وی با بیان اینکه یکی از این مقوله‌ها بحث حجاب است، گفت: زنان کشور ما اول حجاب کامل اسلامی و سنتی داشتند و کم کم رو به فرهنگ مبتذل غربی در حرکت هستیم و این همان چیزی است که دشمن می‌خواهد.

جوادی با بیان اینکه ما باید هوشیاری خود را چندین برابر کنیم، خاطرنشان کرد: مسئولین خود را دچار فرهنگ اشراف‌گری و تجمل گرایی نکنند چراکه جوانانی از این مرز و بوم به خاطر حفظ ارزش‌های اسلامی جان خود را فدا کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات