خبرهای داغ:
معاون اجتماعي، فرهنگي و گردشگري شهرداري همدان:

روز جهانی «عکاسی» مظلوم واقع شده است/از نمایشگاه و همایش هنرمندان حمایت می‌کنیم

معاون اجتماعی، فرهنگی و گردشگری شهرداری همدان گفت: برخی از مناسبت‌ها مظلوم واقع شده‌اند که یکی از آن روزها روز جهانی «عکاسی» است.
کد خبر: ۸۷۲۹۲۹۱
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمد قدیمی در مراسم گرامیداشت روز جهانی عکاسی در جمع هنرمندان و عکاسان همدان ضمن ارج نهادن به هنر، نگاه و دیدگاه هنرمندان به خلایق الهی و به تصویر کشیدن آیات خداوند در یک عکس اظهار داشت: مجموعه شهرداری همدان خدمت تمام هنرمندان بوده و هرگونه برنامه، همایش و نمایشگاهی را مورد حمایت قرار خواهیم داد.

وی بیان داشت: با نگاه به تقویم یکسری از مناسبت‌ها را خواهیم دید که مظلوم بوده و شاید در 365 روز یک سال نیز کسی به یاد نیاورد که این روز باید گرامی داشته شود که یکی از آن روزها روز جهانی «عکاسی» است .

معاون اجتماعی، فرهنگی و گردشگری شهرداری همدان در ادامه افزود: اگر به ارتباطی که بین نام مقدس حضرت باری تعالی که نور است و کاری که یک عکاس انجام می‌دهد پی برده شود به این نتیجه خواهیم رسید که یک عکاس تجلی حضرت باری تعالی را در یک فریم عکاسی نشان می‌دهد.

وی خاطر نشان کرد: اگر ساعت‌ها بنشینیم پای دروس اخلاقی و خداشناسی شاید به اندازه یک عکس زیبا از خلقت خداوند نتوانیم به عظمت ایزد منان پی ببریم.

گفتنی است؛ روز جهانی عکاسی به همت مجموعه هنری سیمرغ در تالار فجر شهرداری همدان برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات