خبرهای داغ:
استاد حوزه و دانشگاه:

دشمن از طریق جنگ نرم و فرهنگ غربی در کشور رخنه کرده است

استاد حوزه و دانشگاه گفت: امروز دشمن از طریق جنگ نرم و فرهنگ غربی در کشور رخنه کرده و موازین دین مبین اسلام را نشانه رفته است.
کد خبر: ۸۷۳۴۳۳۹
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محدثه مجاوری در همایش تخصصی خواهران شاغل در بازار با محوریت آسیب‌ها که در کانون بسیج جوانان برگزار شد، اظهار داشت: در گذشته نیز خارج از خانه کار کردن برای بانوان وجود داشته است.

وی با اشاره به فرا رسیدن اول ذیحجه سالروز ازدواج حضرت زهرا(س) و امام علی(ع) گفت: در شب ازدواج این دو نور پیامبر اکرم(ص) تقسیم کار کردند و کارهای منزل را به حضرت زهرا(س) و کارهای بیرون را به حضرت علی(ع) سپردند.

این استاد حوزه و دانشگاه عنوان کرد: امروز دنیا پیشرفت کرده و با توجه به مدرن شدن جهان بانوان نیز تحصیل کرده هستند و تمایل به کار در بیرون از منزل را دارند.

وی ابراز داشت: امروزه به دلیل تبلیغات گسترده‌ای که دشمن علیه بانوان ما می‌کنند، روزانه میلیاردها دلار خرج این می‌شود که بانوان ما را از اسلام دور کنند و کشورهای مسلمان را در سیطره خود قرار دهند.

مجاوری با بیان یانکه دشمن از طریق نظامی نتوانست کاری انجام دهد و امروز از طریق جنگ نرم وارد شده است، خاطرنشان کرد: دشمن از حیث فرهنگی از طریق ماهواره، شبکه‌های اجتماعی، لوازم آرایش و رواج فرهنگ غربی در کشور رخنه کرده و موازین دین مبین اسلام را نشانه رفته است.

وی با اشاره به فرهنگ غربی بیان کرد: در این فرهنگ بانوان باید کار کنند و استقلال داشته باشند تا دستشان در جیب خودشان باشد، به نظر آنان اگر بانویی در بیرون از منزل کار نداشته باشد، شخصیت ندارد و این فرهنگ غربی‌ها است که در ذهن خانواده‌های ما رسوخ کرده است.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه زنان خانه‌دار ستون خانواده هستند و فرزندان خوب و صالحی تربیت می‌کند، افزود: در شهر ما مادرانی هستند که فرزندان خوبی تربیت کرده‌اند که جانشان را در راه اهل بیت(ع) و حفظ حریم آنان نثار می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه یک زن از عهده تمام کارها برمی‌آید، تأکید کرد: بانوان باید الگوی خود را حضرت زینب(س) و حضرت زهرا(س) قرار دهند و به جسم و روح خود برسند و محکم باشند.

مجاوری بیان کرد: وظیفه اصلی بانوان تربیت فرزند، احترام به همسر است و اگر این کارها را انجام دهیم صبر و تحمل ما بالا می‌رود.

وی با بیان اینکه ما باید به وظیفه خود عمل کنیم، خاطرنشان کرد: هر کس به وظیفه خود عمل کند دنیا گلستان می‌شود و بدانید خداوند بیشتر از توانتان انتظار ندارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات