کارشناس الهیات در گفتگو با «بسیج»:
سعیده سلیمانی وجد گفت: دولت با روش و برخورد خوب می تواند بسیار موثر باشد دولتمردان باید احترام بیشتری برای خانم های محجبه در جامعه مخصوصا در مکان های اداری وعمومی قائل شوند.
کد خبر: ۸۷۳۹۰۹۱
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶
سعیده سلیمانی وجد کارشناس الهیات در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: سهل انگاری و کم توجهی خانواده ها در جا انداختن ارزش ها وهم چنین درونی کردن حجاب ازکودکی سهم زیادی در بدحجابی های حال حاضر دارد.

وی افزود: از طرف دیگر شاهد تاثیرات مخرب ماهواره بر روی رفتار خانواده ها و مخصوصا خانمها بخصوص‌ در امر حجاب هستیم که با الگو گرفتن از این شبکه ها روز به روز به سمت بدحجابی و بی حیایی می روند.

سلیمانی تصریح کرد: واردات لباس های دون شأن و بی حجاب برای جوان ها و خانم ها نیز به راحتی شرایط را برای آنها فراهم کرده که متاسفانه مسئولان توجهی به این موضوع ندارند.

کارشناس الهیات اظهار داشت: جنگ نرم و تبلیغات بیگانه از طریق شبکه های اجتماعی و نیز تضعیف اعتقادات جوان ها باعث افزایش روند بدحجابی ها و حیازدایی در جامعه شده و تزریق بدحجابی از طریق دوستان نیز بر روی جوانان به خوبی قابل لمس است که والدین باید توجه بیشتری نسبت به این امر داشته باشند. متاسفانه شاهد بی غیرتی وبی توجهی عده ای از مردان نسبت به همسران و دختران بدحجابشان هستیم و بقیه اقشار جامعه نیز دچار بی تفاوتی شده و از امربه معروف ونهی ازمنکر غافل هستند.

سلیمانی عنوان کرد: از مسئولان انتظار داریم با تبلیغ حجاب و بیان فواید حجاب از طریق رسانه ها قدمی در این راه بردارند امر به معروف کردن دولت با روش و برخورد خوب می تواند بسیار موثر باشد دولتمردان باید احترام بیشتری برای خانم های محجبه در جامعه مخصوصا در مکان های اداری و عمومی قائل شوند و با ساخت فیلم با موضوع حجاب وعفاف در این مسیر تلاش کنند.

ارسال نظرات