مینو اصلانی در گفتگو با «بسیج» عنوان کرد

افزایش اسباب بازی های حیا زدا و مروج خشونت در بین کودکان/مسئولان نظارت کنند

مسئول بسیج جامعه زنان گفت: ولنگاری فرهنگی به کودکان با نشاط آسیب می زند و روحیه جمع گرایی را در آنها ضعیف می کند و مسئولان باید نظارت بیشتری بر این حوزه داشته باشند.
کد خبر: ۸۷۴۱۳۵۵
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۲
مینو اصلانی مسئول بسیج جامعه زنان در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با هیئت دولت در مورد مسائل فرهنگی گفت: مقام معظم رهبری در این مدت در مورد ولنگاری فرهنگی هشدار داده اند و واقعا ما در جای جای موضوعات فرهنگی این ولنگاری و این افسار گسیختگی را می بینیم.

وی افزود: در تولید و واردات اسباب بازی های کودک به وفور این مسئله دیده می شود اسباب بازی های حیازدا و مروج خشونت در بین بچه ها زیاد شده که ترویج فرد گرایی و خود خواهی را به دنبال دارد.

مسئول بسیج جامعه زنان ادامه داد: در حالی که واقعا در فرهنگ ما اسباب بازی نمادی از محبت در بین بچه ها و نمادی از بازی های دسته جمعی بوده و امروز این افسار گسیختگی در حوزه کودک چه در مورد لباس و چه در مورد اسباب بازی به لحاظ لوح های فشرده بازی دیده می شود.

اصلانی اظهار داشت: می بینیم که به شدت این ولنگاری فرهنگی به کودکان با نشاط آسیب می زند و روحیه جمع گرایی را در آنها ضعیف می کند و مسئولان باید نظارت بیشتری بر این حوزه داشته باشند چرا که آسیب به کودکان که امیدهای فرادی ما هستند بسیار خطرآفرین خواهد بود.

ارسال نظرات