فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد خبر داد

برگزاری 50 عنوان برنامه طی هفته دفاع مقدس در اسدآباد

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد گفت: 50 عنوان برنامه برای هفته دفاع مقدس امسال پیش‌بینی شده که با کمک ادارات و نهادها در هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان اسدآباد اجرایی می‌شود.
کد خبر: ۸۷۴۲۲۴۳
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، سرهنگ حسن مرادی در جلسه هماهنگی و پشتیبانی هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس حماسه مقاومت و ایستادگی ملت ایران به خصوص جوانان این مرز و بوم در مقابل استکبار جهانی است.

وی افزود: در اوایل انقلاب که هنوز پایه‌های این انقلاب محکم نشده و شکل نگرفته بود ضدانقلاب داخلی و خارجی در صدد نابود کردن انقلاب برآمدند و یک جنگ ناخواسته و تحمیلی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایجاد شد.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد ابراز داشت: در جنگ تحمیلی به صورت مستقیم و غیرمستقیم نزدیک به 37 کشور از لحاظ مادی و معنوی صدام را کمک کردند و هشت سال جنگ را به مردم انقلابی ایران اسلامی تحمیل کردند.

وی عنوان کرد: ملت ایران اسلامی تک و تنها با وجود جوانان و شهدای عزیز و به رهبری حضرت امام (ره) در مقابل جنایتکاران ایستادگی کردند و در نهایت به یک پیروزی اساسی دست یافتند.

مرادی با اشاره به برگزاری برنامه‌هی مختلف به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس ابراز داشت: باید فرهنگ دفاع مقدس و ایستادگی و صلابت و ایثار مردم به نسل‌های آینده انتقال یابد.

وی تصریح کرد: اگر امروز کشور ایران در امنیت و اقتدار بوده و استقلال دارد، مرهون همین جانفشانی‌های جوانان در هشت سال دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد عنوان کرد: نزدیک به 50عنوان برنامه برای هفته دفاع مقدس امسال پیش‌بینی شده که با کمک ادارات و نهادها در هفته دفاع مقدس اجرایی می‌شود.

فرماندار اسدآباد نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام و شهدا بیان کرد: همه ادارات و نهادهای دولتی برای برگزاری هرچه بهتر برنامه های هفته دفاع مقدس در کنار سپاه ناحیه است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار