خبرهای داغ:
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان همدان:

پویایی فرهنگ امر به معروف در جامعه مشکلات فرهنگی کشور را رفع می‌کند

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان همدان با تأکید بر احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه گفت: اگر فرهنگ امر به معروف در جامعه پویا شود اکثر مشکلات فرهنگی کشور رفع می‌شود.
کد خبر: ۸۷۴۲۷۹۸
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، کارگاه آموزشی قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر با حضور فرماندهان و کارکنان تیپ 32 انصار الحسین(ع) در یگان برگزار شد.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان همدان در این کارگاه ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدای انقلاب اسلامی و شهیدان جبهه مقاومت به ویژه سرلشگر پاسدار «حاج حسین همدانی» اظهار داشت: امربه معروف و نهی ازمنکر یکی از واجبات دینی است.

شهبازی با تأکید بر احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه افزود: اگر فرهنگ امر به معروف در جامعه پویا شود اکثر مشکلات فرهنگی کشور رفع می‌شود.

وی با بیان اینکه هدف و فلسفه ظهور انبیاء امر به معروف است، بیان داشت: مصداق بارز آن حضرت ختمی مرتبت(ص) هستند که در فتح سرزمین مکه خطاب به مشرکان فرمود همه شما آزاد شدگان هستید.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان همدان با اشاره به اینکه ستاد احیاء امربه معروف و نهی از منکر در سال 72 به دستور رهبر فرزانه انقلاب تشکیل شد، گفت: قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر دارای 24 ماده است و در هر استان و شهرستان باید ستاد تشکیل شود.

وی با بیان اینکه ضابطین قضایی برای انجام ماموریت ملزم به دریافت کارت ضابطین هستند، خاطرنشان کرد: در مراحل امربه معروف و نهی ازمنکر مرحله گفتاری و نوشتاری در اختیارمردم بوده و مرحله عملی در اختیارحاکمیت است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار