خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه رزن تأکید کرد

ضرورت کمک به هیئات مردمی برای تسهیل خدمت‌رسانی به زوار حسینی

فرمانده سپاه ناحیه رزن مردمی بودن اقدامات در راستای خدمت به زوار حسینی را مهمترین ویژگی ستاد خدمتگزاران زائرین اربعین حسینی برشمرد و بر کمک به همه هیئات مردمی برای تسهیل خدمت‌رسانی به زوار حسینی تاکید کرد.
کد خبر: ۸۷۴۴۲۸۲
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از رزن، سرهنگ ابوالفضل برات‌زاده در ستاد مردمی خدمتگزاران زائرین اربعین حسینی با اشاره به شور و شعور گسترده حسینی در مردم ولایتمدار ایران اسلامی این شور را نعمتی بزرگ برای کشورمان دانست و افزود: تا چنین حرارتی در مردم مومن و انقلابی ایران وجود دارد دشمنان راه به جایی نخواهند برد.

وی با بیان اینکه پیش بینی می‌شود حدود یک میلیون نفر از زوار اربعین حسینی (ع) از استان همدان و شهرستان رزن عبور کنند، گفت: همه دستگاه‌ها و هیئات باید برای ارائه خدمات هر چه مناسب تر به زائرین اربعین حسینی بسیج شوند.

فرمانده سپاه ناحیه رزن با اشاره به اتفاقات اربعین سال گذشته تصریح کرد: سال گذشته با وجود غافلگیری و عدم برنامه ریزی قبلی برای اسکان زائرین در برگشت از زیارت امام حسین (ع) و بارش شدید برف و راه بندان گسترده در جاده های کشور در مجموع شهرستان رزن توانست خدمات مناسبی را برای این زوار عزیز برقرار کند.

وی با قدردانی از زحمات مردم و هیئات در اسکان مسافرینی که در راه برگشت در رزن اسکان داده شدند، ادامه داد: مردم نشان دادند که حقیقتا عاشق اباعبدالله حسین (ع) و زوارش هستند.

برت‌زاده تشکیل چنین جلساتی را برای انسجام هر چه بیشتر خدمت رسانی به زائرین مفید دانست و مردمی بودن اقدامات در راستای خدمت به زوار حسینی را مهمترین ویژگی این ستاد برشمرد و بر کمک به همه هیئات مردمی برای تسهیل خدمت‌رسانی به زوار حسینی تاکید کرد.

رئیس میراث فرهنگی شهرستان رزن نیز در این نشست با اشاره به اسکان بیش از 3 هزار نفر از زائرین حسینی در برف مانده در سال گذشته گفت: بر اساس پیش‌بینی‌ها در اربعین امسال روزانه از 4 هزار نفر از زوار در مسیر شهرستان رزن استقبال صورت خواهد گرفت.

حمید زارعی با اشاره به اینکه سال گذشته موکب آخوند ملاعلی معصومی همدانی با سرپرستی یدالله مجیدی از اعضای هیئات مذهبی شهرستان به همراه 40 نفر از اهالی شهرستان روزانه در سه وعده در شهر کربلا بین 7 هزار و 500 از زائرین غذای گرم توزیع می کنند.

وی از برنامه‌ریزی‌ها و تشکیل 6 کمیته در ستاد اربعین شهرستان جهت تمهید مقدمات استقبال با شکوه از زوار اربعین خبر داد وافزود: با پیش‌بینی‌های صورت گرفته 3 موکب در مسیر اصلی رزن به همدان وظیفه خدمت رسانی به 4 هزار مسافر را خواهند داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات