خبرهای داغ:
مديركل تعزیرات حکومتی استان همدان خبر داد

کشف 900 میلیون ریال کالای بهداشتی قاچاق در همدان

مديركل تعزیرات حکومتی استان همدان خبر از کشف 900 میلیون ریال کالای بهداشتی قاچاق در طرح مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محور در استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۴۶۶۹۲
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۰
علیرضا حسن‌پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به طرح مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محور در سطح استان همدان اظهار داشت: از زمان اجرای این طرح با همکاری نیروی انتظامی و دانشگاه علوم پزشکی تعداد 10 فقره پرونده تخلفاتی تشکیل شد.

وی افزود:در راستای فرامین مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و اقدام عملی در مبارزه با قاچاق کالا و ارز و با توجه به آسیب‌های جدی و جبران‌ناپذیر کالاهای سلامت محور قاچاق، طرح تشدید مبارزه باقاچاق دارو لوازم آرایشی و بهداشتی با همکاری تعزیرات حکومتی، سازمان صنعت، معدن و تجارت، نیروی انتظامی و دانشگاه علوم پزشکی آغاز شد.

مديركل تعزیرات حکومتی استان همدان تصریح کرد: از شروع طرح تاکنون تعداد 10 فقره پرونده به ارزش 900 میلیون ريال شامل لوازم آرایشی و بهداشتی، مواد خوردنی و آشامیدنی و تجهیزات پزشکی تشکیل شد.

وی با اشاره به سامانه پیامکی 30009651 برای دریافت گزارشات مردمی خاطرنشان کرد: همچنین 980 عدد برچسب تقلبی و غیرمجاز نیز کشف و امحا شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات