نماینده مجلس در گفتگو با«بسیج»:

سازمان محیط زیست مسئولیت را به مردم واگذار کند/ ابتکار فقط حرف می زند

نادری با اشاره به ضعف مدیریتی سازمان محیط زیست در حل معضلات، متذکر شد: سازمان محیط زیست به ریزگردها و دیگر مسائل توجهی نمی کند، اگر این مسئولیت را به مردم واگذار کنند مردم خیلی بهتر کارها را انجام خواهند داد.
کد خبر: ۸۷۴۶۸۰۹
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۹

شهاب نادری نماینده مردم پاوه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج با اشاره به سیاسی کاری و بی تفاوتی سازمان محیط زیست به معضلات و مشکلات زیستی کشور اظهار داشت: سازمان محیط زیست باید به فکر حل مشکلات محیط زیست و جان مردم باشد اما متاسفانه خانم ابتکار به خاطر ضعف مدیریتی خود، کاری نمی تواند از پیش ببرد و فقط بلد است حرف بزند، یعنی اقدامات خانم ابتکار به عنوان رئیس سازمان محیط زیست فقط در حد حرف زدن است.

وی افزود: در حال حاضر محیط زیست کشورمان درگیر مشکلات جدی همچون ریزگردها در غرب و جنوب کشور، خشکی تالاب ها و غیره است که با سلامتی و جان مردم بازی می کند اما سازمان محیط زیست با این موضوع با بی تفاوتی برخورد می کند.

این نماینده مجلس با اشاره به ضعف مدیریتی سازمان محیط زیست در حل معضلات، متذکر شد: سازمان محیط زیست به مشکلات زیست محیطی مانند ریزگردها و دیگر مسائل توجهی نمی کند لذا به نظر می رسد اگر این مسئولیت را به مردم واگذار کنند مردم خیلی بهتر کارها را انجام خواهند داد و بخش عمده ای از مشکلات حل خواهد شد.

نادری با اشاره به فساد مالی در این سازمان و دستگیری معاون فنی اداره کل محیط زیست تهران عنوان کرد: علت این دستگیری و فساد مالی کاملاً مشخص است وقتی برای مردم کار نکنند و به فکر منافع خود باشند دست به فساد هایی می زنند لذا حتماً باید دستگیر شوند و آبرویشان برود تا مایه عبرت دیگران شوند.

نماینده مردم پاوه در مجلس ضمن تأکید بر لزوم پیگیری های دستگاه های قضایی در این خصوص گفت: مسئولان باید با متخلفان نهایت برخورد را داشته باشند، ما به خاطر این آب و خاک کشورمان شهید داده ایم مردم بابت این سرزمین زحمت ها کشیده اند درست نیست که هر مدیری در هر سازمانی مرتکب انواع فساد ها شود و بعد هم ارتقا پیدا کند!


ارسال نظرات
آخرین اخبار