نماینده مردم بیرجند در مجلس در گفتگو با «بسیج»:
نماینده مردم بیرجند در مجلس گفت: این ادبیات تکراری خانم ابتکار یعنی انداختن گناهان به گردن دولت قبل درست نیست اگر کوتاهی شده باشد اول دامن خود ایشان را خواهد گرفت؛ لذا بهتر است که خانم ابتکار جواب دهند الان دارند چه کار می کنند، این برای مردم جالب تر است.
کد خبر: ۸۶۷۷۴۷۴ تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۲/۲۷