رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب از تدفین شهداء گمنام در این واحد دانشگاهی در اینده نزدیک خبرداد.
کد خبر: ۸۷۴۷۳۷۶
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از هرمزگان،دکتر کمال جوانمرد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب از تدفین شهداء گمنام در این واحد دانشگاهی خبر داد و گفت: با همکاری و هماهنگی های ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب و بنیاد حفظ ارزشهای دفاع مقدس استان هرمزگان در آینده ای نزدیک پیکر مطهر شهداء گمنام در این واحد دانشگاهی تدفین و فضای این دانشگاه عطرآگین خواهد شد.

دکتر جوانمرد افزود:رشادتها وجانفشانی این عزیزان هیچ گاه از ذهن و یاد ملت ایران اسلامی نخواهد رفت و باید رشادتهای این بزرگ مردان را به نسل امروزی و جوانان بیشتر انتقال داد و سبک زندگی آنها الگوی سبک زندگی جوانان باشد.

رئیس دانشگاه آزاد واحد میناب وجود روحیه ایثار و شهادت در جامعه را سد محکمی در برابر زیاده خواهی دشمنان بر شمرد و گفت: ترویج و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت باعث از بین رفتن دسیسه ها و ناکام کردن اهداف و افکار پلید استکبار خواهد شد.

وی نقش و رسالت اصلی دانشگاه ها را انسان سازی دانست و تصریح کرد:حضور شهدای گمنام در دانشگاه ها فرصت ارزشمندی است چراکه انس گرفتن با شهدا، نقش مهم و بسزایی در انسان سازی و تربیت متخصصان متعهددارد. جوانمرد شهدا را پل ارتباطی برای دانشجویان با پروردگار یاد کرد و گفت: دانشجویان باید با رعایت حجاب و عفاف، تلاش و جدیت در جهت تحصیل علم و دانش و خدمت به جامعه و مردم راه شهدا را ادامه دهند.چراکه یاد و خاطره آن عزیزان عبادت است .

وی اضافه کرد: به برکت خون شهدا با درخشش بر قله های علم و دانش در جهان اسلام ایستاده ایم در تمام زمینه های علمی به مرز خودکفایی و استقلال دست پیدا خواهیم کرد و این ستاره های پرفروغ سنگهای نشانی هستند کهجامعه را از راه و صراط مستقیم گمراه نشود.

انتهای پیام/ز

ارسال نظرات