خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان:

امروز دشمنان اسلام سعی در کمرنگ کردن ارزش‌های غدیر دارند/ دشمنان با اصل ولایت فقیه دشمنی دارند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: امروز دشمنان اسلام سعی در کمرنگ کردن ارزش‌های غدیر دارند، این در حالی است که واقعه غدیر باید برای همگان شناسایی شود.
کد خبر: ۸۷۴۷۸۹۹
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام ابراهیم گنجعلی امروز در مراسم جشن غدیر که در حسینیه سیدالشهدا(ع) شهر قهاوند برگزار شد، اظهار داشت: امروز دشمنان اسلام سعی در کمرنگ کردن ارزش‌های غدیر دارند، این در حالی است که واقعه غدیر باید برای همگان شناسایی شود .

وی گفت:باید فضای برگزاری جشن عید سعید غدیر و دهه ولایت نیز نمود مردمی پیدا کند و این عید با حضور گسترده و خودجوش مردم گرامی داشته شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه ترویج فرهنگ غدیر در جامعه مستلزم برنامه‌ریزی‌های غنی و هدفمند است، افزوددر معرفی ابعاد غدیر باید مبلغان دینی به معرفی ابعاد بصیرتی این واقعه بپردازند و آن را تبیین کنند.

وی با بیان اینکه در قرآن کریم دو بار آیه «یا ایها الرسول الله» آمده است که یک بار آن مربوط به واقعه غدیر است، گفت: غدیر آنچنان که باید در جامعه ما معرفی نشده و در این زمینه کوتاهی کرده‌ایم.

گنجعلی با بیان اینکه پیامبر(ص) در روز غدیر فرمودند «من کنت مولاه فهذا علی مولاه» تصریح کرد: منظور پیامبر(ص) از «مولا»، ولایت حضرت علی (ع) است.

وی با اشاره به جایگاه ولایت در اسلام خاطرنشان کرد: امروز نیز دشمنان اسلام با اصل ولایت فقیه مخالف بوده و دشمنی دارند و به دنبال تضعیف آن در جوامع سلامی هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات