خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

شناخت اهداف و فرهنگ غدیر باید مورد توجه قرار گیرد

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: شناخت اهداف و فرهنگ غدیر از نکات مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد زیرا مهدویت برگرفته از عاشورا و عاشورا برگرفته از غدیر و غدیر برگرفته از بعثت نبی اکرم(ص) است.
کد خبر: ۸۷۴۷۹۰۲
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار غلامعلی ابوحمزه ضمن تبریک عید غدیر خم بیان داشت: غدیر در واقع تجلی حرکت انبیا به ویژه پیامبر اکرم(ص) بود و اگر رقم نمی خورد؛ این مسیر ناقص و ابتر می‌ماند.

وی اظهار کرد: هرچند افراد و اشخاص مخالف اسلام نگذاشتند فرمایشات رسول اکرم(ص) در عید غدیر مبنی بر امامت و ولایت امیرالمؤمنین(ع) محقق شود، اما این مسیر نورانی در طول قرن ها تداوم یافته است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با تأکید بر پاسداشت عید غدیر که عیداالله الاکبر نامگذاری شده است، خاطرنشان کرد: شناخت اهداف و فرهنگ غدیر از نکات مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد زیرا مهدویت برگرفته از عاشورا و عاشورا برگرفته از غدیر و غدیر برگرفته از بعثت نبی اکرم(ص) است.

وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران نیز برگرفته از فرهنگ نورانی غدیر، بعثت، عاشورا و مهدویت است و 38 سال است که در این مسیر نورانی قدم بر می دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات