خبرهای داغ:
فرمانده نیروی انتظامی استان همدان خبر داد

دستگیری قاتلان طلافروش ملایری در همدان

فرمانده نیروی انتظامی استان همدان گفت: قاتلین محمدتقی مرادی، طلا فروش ملایری روز گذشته قاتلین در مخفیگاه خود در تعمیرگاهی در همدان با یک عملیات فنی و اطلاعاتی دستگیر شدند.
کد خبر: ۸۷۵۰۸۴۱
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، سردارحاجی‌محمد مهدیان نسب امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان ملایر پیرامون قاتل طلافروش ملایری اظهار داشت: سوم مرداد ماه امسال فردی با نام محمدتقی مرادی که طلا فروش بود در جاده ملایر به همدان به قتل رسید.

وی با بیان اینکه بلافاصله پس از اطلاع از قتل، تحقیقات پلیس آغاز شد، افزود: پس از تحقیقات چهره قاتل برای شناسایی در شهر ملایر و نشریات منتشر شد.

فرمانده نیروی انتظامی استان همدان تصریح کرد: روز گذشته قاتلین در مخفیگاه خود در تعمیرگاهی در همدان مخفی بودند که با یک عملیات فنی و اطلاعاتی دستگیر شدند.

وی بیان کرد: قاتلین طلافروش ملایری هر دو برادر و تعمیرکار ماشین‌های سنگین بودند که در مخفیگاه آنها ۴ کیلو و۱۰۰گرم طلای مسروقه کشف شد که بخش اعظم آن مربوط به استان یزد بود؛ قاتلین در استان یزد دوفقره دیگرسرقت کرده اند.

مهدیان نسب علت تاخیر در دستگیری قاتلین را خارج شدن آنها از استان همدان عنوان کرد و گفت: قاتلین در اولین ساعات دستگیری به قتل مرحوم تقی مرادی اعتراف کردند.

وی ضمن تقدیر از مردم و مسئولین شهرستان ملایر که با صبر و حوصله خود پلیس را یاری کردند، ابراز داشت: امروز قاتلین برای بازسازی صحنه قتل در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند.

فرمانده نیروی انتظامی استان همدان با بیان اینکه ملایر یک شهر پیشرفته و دارای بسترهای بسیار خوب است، گفت: استقرار سامانه‌های هوشمند نظارتی در شهرستان ضعیف است که باید مدنظر قرار گیرد.

وی عنوان کرد: بر اساس ماده ۳ تهیه، نصب و نگهداری برای عکسبرداری و فیلمبرداری در شهرها به عهده شهرداری‌ها و بیرون از شهر نیز بر عهده راه و شهرسازی است.

مهدیان نسب خاطرنشان کرد: از مسئولین تقاضا دارم با توجه به اینکه ملایر در شریان حیاتی قرار دارد به استقرار و نصب سامانه هوشمند در این شهرستان توجه داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات