خبرهای داغ:
مسئول بسیج ادارات سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان عنوان کرد
مسئول بسیج ادارات سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: باید از این هفته در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان استفاده کنیم.
کد خبر: ۸۷۵۱۰۸۰
|
۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۴
احد امیری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: باید از این هفته در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان استفاده کنیم.

وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های متنوع در طی هفته دفاع مقدس به همت بسیج ادارات استان افزود: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا در نواحی ملایر و کبودراهنگ، دیدار با امام جمعه در لالجین، اسدآباد و نهاوند و اجرای میدان تیر ویژه کارمندان ناحیه تویسرکان از جمله این برنامه‌ها است.

مسئول بسیج ادارات سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: برگزاری نشست روشنگری فصلی در نواحی فامنین و حوزه شهید مقصودی پایگاه شهید جعفری، افتتاح پایگاه مقاومت در دادگاه‌های عمومی ناحیه نهاوند، برگزاری مراسم زیارت عاشورا در پایگاه‌های همدان، قهاوند و اسدآباد نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی است.

وی با اشارهبه برگزاری نشست‌های بصیرتی در پایگاه‌ها در طول هفته دفاع مقدس اضافه کرد: ارسال پیامک به مخاطبان در تمام حوزه‌ها، اجرای صبحگاه مشترک در ناحیه اسدآباد، برگزاری هیئت منتظران موعود در اسدآباد و همدان نیز از برنامه‌های این هفته به شمار می‌رود.

امیری تصریح کرد: برپایی ایستگاه صلواتی در گلزار شهدای همدان توسط بانک صادرات استان و غباروبی گلزار شهدا در مرکز استان و نواحی با حضور کارکنان بسیج ادارات و پایگاه های تابعه نیز در این هفته برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات